יצא היום האוסף המושלם אסקימו לימון

aradamit

New member
יצא היום האוסף המושלם אסקימו לימון

המארז. 8 דיסקים 239 ש"ח
 

RBA

New member
והנה ביקורת.

אסקימו לימון 1 תמונה: זוועה, ענת עצמון צילמה והתמונה לא הייתה ברורה. סאונד: שנות ה-60 דוחה הערות הבמאי: "סטלה יאללה תגמרי כבר." תוספות: צחי נוי מבקר במפעל גופיות. אסקימו לימון 2 -יוצאים קבוע תמונה: סבירה סאונד: שנות ה-60 דוחה, אפקט הירקות של בנצי בספרייה נשמע נהדר הערות במאי:אין תוספות: צחי נוי מבקר במפעל שוקולד(טים ברטון לא ראה וחבל) איך מגדלים קרפיון באמבטיה. אסקימו לימון3-רומן זעיר תמונה: צבע חד, צילום מעולה סאונד: שנות ה-60 והפעם דוחה במיוחד. הערות במאי: "שתיגמר הסדרה הזו כבר" תוספות: מומו וצחי נוי בטיול בצפון, רומק מפרסם טיול מאורגן לפולים אסקימו לימון4- ספיחס. תמונה: לא הייתה מביישת את קמינסקי בטוראי ריאן סאונד: מדהים, קידבק נפל לקקי מעולם לא נשמע חזק יותר הערות במאי: "אתם קוצים ואני שושנה" תוספות: יוסף שילוח בסרט דוקומנטרי על איך הוא כמעט שכב עם צחי נוי אסקימו לימון - סבבה. תמונה - לא סבבה סאונד: לא סבבה. הערות במאי: :מניאק יונתן סגל, הצליח להתחמק הפעם" תוספות: צחי נוי מצלם סרט תדמית לצה"ל יפתח קצור מאמץ כלב וקורא לו בנצי אסקימו לימון 6: הרימו עוגן תמונה: שוטים מעולים בעיקר בכותרות הסיום סאונד: סביר הערות במאי: "ג'יימס קמרון עוד יישמע עלי" תוספות: "צחי נוי באודישן להרפתקאה בפוסידון - כמובן שהוא לא עבר והסירה לא התהפכה" אסקימו לימון 7: לא ראיתי אסקימו לימון 8 שצולם בחו"ל(כל השחקנים גורשו מהארץ כנראה. אסקימו לימון החגיגה נמשכת...אבל למה אנחנו צריכים להמשיך לסבול?
 

Rockamora

New member
Oo על מה אתה מדבר?

זה יצא לפני איזה שבועיים או יותר...
 

Afeka25

New member
ולמרות הביקורת הבונה :)....באתר...

של בלוקבסטר ניתן למצוא אותו ב-199 ש"ח. עומר.
 
לא בדיוק מתאים ל-DVD...

משום מה אסקימו לימון מעורר אצלי מחשבות על גיל 10, קסטות ישנות ותמונה שנראית כאילו יש עליה 7 טון של אבק.
 
שאלה בקשר למארז

המארז כולל גם את הסרט האחרון שהיה בקולנוע לפני מספר שנים? משום מה הסרט הזה נעלם אחרי שהיה בקולנוע ולא שודר מעולם בטלוויזיה או שיצא למכירה\השכרה.
 
אתה מתכוון לאסקימו לימון 8 החגיגה נמשכת... אם כן ,הוא לא יצא במארז... הוא ישודר בערוץ הקולנוע הישראלי.... ביום שישי הקרוב.... בשעה שבע....
 

דון גל

New member
הנכונות השמועות שרואים שם את

מירי בוהדנה במלוא הדרה? הדון.
 

rush2

New member
שיט... תכננתי להזמין היום מבלוקבסטר

והם העלו את המחיר מ 199 ל 225...
 
למעלה