יצא אוסף פאנק ישראלי.

themisfits

New member
יצא אוסף פאנק ישראלי.

אומנם זה באיחור של כמעט שנה (כן,אני די איטי) הוצאתי בשעה טובה את האוסף השני תחת השם "long time...no scene!". שנה אחת(2004),12 להקות,24 שירים,דיסק אחד. ואני חייב להגיד שגם הפעם זה יצא בן זונה. האוסף עולה מחיר פעוט של 6 ש"ח לגולגולת ובטח יהיו עליי עותקים בהופעות במהלך החודשים הקרובים. אם אתם רוצים להזמין בדואר עותק/ים תשלחו אימייל ונקמבן משהו. [email protected] הלהקות שמשתתפות(לסקרנים שבינכם):ג'נדרס,גז-מזגן,ברוטאל אסולט,ועדת קישוט,נקמת עוללים,סמרטוט כחול לבן,אסטרוגליידס,מאנקי סאן אוף איי דאנקי,זמן פציעות,נגד הכיבוש שתיים בחמש,ברוטאל פולקה,היקוקירי.
 

itaikuskus

New member
ה-ק-פ-צ-ה

טהנהנה טהנהנה טהנהנה טהנהנה טה נהנה Living easy, livin' free Season ticket, on a one - way ride Asking nothing, leave me be Taking everything in my stride Don't need reason, don't need rhyme Ain't nothing I would rather do Going down, party time My friends are gonna be there too i'm on the hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiighway to hell... ובכל זאת, היוזמה של אוסף שנתי שמציין את העשייה בפאנק המקומי היא מבורכת לטעמי, ובהחלט 2004 הייתה שנה גדולה של עשייה עם המון הוצאות, מי רשמי יותר ומי פחות, והמון להקות טובות. האוסף של 2003 הוא לדעתי הצלחה, ואין סיבה שהיוזמה לא תתפוס, עם החומר המצוין המוצע באוסף הזה.
 
בכלל לא ידעתי שמוציאים אוספי פאנק ב

ארץ הקודש. אבל תמיד נעים לירכוש מידע חדש, במיוחד שהוא בא בחינם ולא עולה 6 שקל (מחיר מופקע),כמו הדיסק המעפן שלך! דיברת על שעה טובה שהוצאת את הדיסק? 12:35 באמצע הלילה נישמע לך שעה טובה? לי זה נישמע כמו מאוחר מאוד בלילה, שים לב כמה זמן לקח לתגובה הראשונה שלך להגיע: 14 שעות מהרגע שהכנסת את ההודעה והוצאת את הדיסק לאור! בכלל מי נתן לך רשות להוציא דיסק אוסף פאנק לשנת 2004 בלי להקות הפאנק הקשוחות ביותר שעשו את פריצת הדרך שלהם בדיוק השנה, כמו "לא כשר", "איבל וויזל" ו"אתניקס"? בקר אישר לך, הוא בכלל יודע מזה, או שהחלטת ליפעול מאחורי גבו? חכה מתי שהוא ישמע ש"איבל וויזל" לא מופיעים באוסף, אתה תהפוך להיות מפינד תמים למבוקש מס'1 בסצינת הפאנק של המדינה! רק אלוהים יודע מה יעשו לך הפאנקס הרוסים במרתפי הק.ג.פאנק! אני במקומך הייתי מסתיר את החומר הזה, מחליף את הזהות שלי, נוקט באמצעי זהירות כפולים(למשל: לימכור את האלבום רק בשוק השחור או לחילופין שוק הסיתונאים), סומך רק על עצמי ובסוף כשניראה שהכל ניגמר עובר לגור בטים בקטו לשארית חיי(רק כדי להיות בטוח במעט האחוזים שלא עלו עליי).
 

AVI 87

New member
The Powerpuff Girls

 
tov meod

lamrot sherusim koasim, nikah kama otakim. ein li musag eih, aval ani yodea she vol.1 hegia le St.Petersburg vehem hitlaavu mize nora)
 

themisfits

New member
וואלה

באמת עשיתי טרייד קטן עם איזה אחד משם,אלכסנדר וולקוב,לא מזמן. מגניב לדעת שהוא אהב את זה.
 
Ah, az ze hegia le Volkov

Hu ze she yesh lo maagar video live mehofaot. lo, ani karati bezine Get Up! shezeosef she asa lo ta shana.
 
למעלה