"יצאת גדול"

"יצאת גדול" ../images/Emo47.gif

מכירים את ההרגשה הזאת שממש יצאתם שאקלים וגדולים, בזכות משהו שעשיתם שממש דרש אומץ שתעשו והלכתם על זה ועשיתם זאת בגדול
ככה אני מרגישה עכשיו, אחרי שאתמול עשיתי צעד שהיה לי ממש קשה לעשות, אבל הלכתי על זה למרות שידעתי שיכעסו עליי, למרות שידעתי שלא יאהבו את זה או אותי אחרי זה, אבל לפחות אני אמלא את הצרכים שלי ואפסיק להיות כל כך עייפה וגמורה ומלא את הסופשבוע שלי בעבודה כי כל השבוע אני רק עובדת ועובדת... והאבא של התלמיד שלי מאוד כעס אבל עניתי לו כמו שצריך בצורה אסרטיבית ועם בטחון עצמי
. אז זייהו, החל מסוף פברואר אני מפסיקה את השיעורים הפרטיים ומפנה זמן לעצמי, לדברים שלי, לבן זוג שלי ומפסיקה למלא את סוף השבוע בעבודה והכנת דברים לגן וללימודים כדי שאוכל להנות מהסופשבוע ולנוח באמת. גם לי מגיע
אז ספרו על "יצאתי גדול" משלכם ותהיו גאים בעצמכם, גם על הצעדים הקטנים
.
 
הצעדים הקטנים שלי

בעצם אני עושה אותם כל יום בעבודה. יש חלק בעבודה שאני ממש שונאת, זה כל החלק שקשור לטלפונים, שאני צריכה להתקשר ללקוחות, למשל אם חוזר דואר ואני צריכה לברר את הכתובת הנכונה, או לברר איזשהם פרטים אחרים. אני ממש שונאת את זה ולפעמים מרגישה שזה גוזל ממני אנרגיות אבל עדיין עושה את זה. מה לעשות, עבודה. אבל למרות שהעבודה מחייבת אני כן יכולה להיות גאה בעצמי כי בהתחלה הייתי מוצאת כל מיני תירוצים להתחמק מכל מיני טלפונים. עכשיו ככל שעובר הזמן אני פחות ופחות עושה לעצמי הנחות בעניין הזה וכן מתקשרת גם אם נראה לי שהשיחה הזאת יכולה לגרור איזה וויכוח או משהו.
 

BellA עלמה

New member
צעדים קטנים שהם בעצם צעדים גדולים

בעיקבות המחלה אני לאט לאט לומדת להגיד לא גם אם זה לא מוצא חן בעיניי אחרים אני חייבת לטעל אנרגיות למקומות שחשובים לי אם אני מגבילה את מספר הקליינטים שאני עובדת איתם אז ללכת עד הסוף עם זה אם זה להגביל את כמות הזמן שאני משקיעה בעבודה מסויימת (שלא יהיה על חשבון שאר הלימודים) וכו
 
למעלה