פרפרי אהבה
New member
"יצאת גדול" ../images/Emo47.gif
מכירים את ההרגשה הזאת שממש יצאתם שאקלים וגדולים, בזכות משהו שעשיתם שממש דרש אומץ שתעשו והלכתם על זה ועשיתם זאת בגדול
ככה אני מרגישה עכשיו, אחרי שאתמול עשיתי צעד שהיה לי ממש קשה לעשות, אבל הלכתי על זה למרות שידעתי שיכעסו עליי, למרות שידעתי שלא יאהבו את זה או אותי אחרי זה, אבל לפחות אני אמלא את הצרכים שלי ואפסיק להיות כל כך עייפה וגמורה ומלא את הסופשבוע שלי בעבודה כי כל השבוע אני רק עובדת ועובדת... והאבא של התלמיד שלי מאוד כעס אבל עניתי לו כמו שצריך בצורה אסרטיבית ועם בטחון עצמי
. אז זייהו, החל מסוף פברואר אני מפסיקה את השיעורים הפרטיים ומפנה זמן לעצמי, לדברים שלי, לבן זוג שלי ומפסיקה למלא את סוף השבוע בעבודה והכנת דברים לגן וללימודים כדי שאוכל להנות מהסופשבוע ולנוח באמת. גם לי מגיע
אז ספרו על "יצאתי גדול" משלכם ותהיו גאים בעצמכם, גם על הצעדים הקטנים
.
מכירים את ההרגשה הזאת שממש יצאתם שאקלים וגדולים, בזכות משהו שעשיתם שממש דרש אומץ שתעשו והלכתם על זה ועשיתם זאת בגדול