יצאתי - חזרתי
שלום לכווולם [מצחיק אני הרי לא מכיר פה כיום אף אחד] ,נכון כותרת מטעה קצת בחרתי להודעה אבל חפיף... הייתי חבר בפורום לפני שנים [5-6] ומאז עזבתי ולא הראתי את עצמי בפורום בטישים וכדומה.... אבל כעת אני פה שוב [בניק אחר] אז בנתיים ערב טוב לכם ... ו.... נמשיך לכתוב\לעדכן \להרגיש\להתרגש.....
שלום לכווולם [מצחיק אני הרי לא מכיר פה כיום אף אחד] ,נכון כותרת מטעה קצת בחרתי להודעה אבל חפיף... הייתי חבר בפורום לפני שנים [5-6] ומאז עזבתי ולא הראתי את עצמי בפורום בטישים וכדומה.... אבל כעת אני פה שוב [בניק אחר] אז בנתיים ערב טוב לכם ... ו.... נמשיך לכתוב\לעדכן \להרגיש\להתרגש.....