יצאתי - חזרתי

הגבר13

New member
יצאתי - חזרתי

שלום לכווולם [מצחיק אני הרי לא מכיר פה כיום אף אחד] ,נכון כותרת מטעה קצת בחרתי להודעה אבל חפיף... הייתי חבר בפורום לפני שנים [5-6] ומאז עזבתי ולא הראתי את עצמי בפורום בטישים וכדומה.... אבל כעת אני פה שוב [בניק אחר] אז בנתיים ערב טוב לכם ... ו.... נמשיך לכתוב\לעדכן \להרגיש\להתרגש.....
 

דסדס

New member
זה כי אתה מכיר את הניקים הישנים?

מרוב שאתה ותיק פה....
 
היי! התגעגענו!

סתם, אני לא עד כדי כך וותיק, אבל אהלן וסהלן ואיך זכרת את הסיסמה שלך
 
למעלה