יפה נוף פירסמה מכרז בינלאומי לתכנון הנדסי של Tram-Train בין

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
אם כך יהיה אז זה באמת יהיה tram-train אבל קשה לי להאמין

למיטב ידיעתי - הפוך
הם בודקים את האפשרות להשתמש במסילות רכבת ישראל בין מרכזית המפרץ לחוף הכרמל.
אם כך יהיה אז זה באמת יהיה tram-train אבל קשה לי להאמין
שהדבר יתאפשר דווקא בקטע העמוס הזה של רכבת ישראל.
 
ייתכן, עד כמה שאני יודע תחנת הקצה של הרכבת הקלה מתוכננת

למיטב ידיעתי - הפוך
הם בודקים את האפשרות להשתמש במסילות רכבת ישראל בין מרכזית המפרץ לחוף הכרמל.
ייתכן, עד כמה שאני יודע תחנת הקצה של הרכבת הקלה מתוכננת
להיות בלב המפרץ ובנפרד מתחנת רכבת ישראל.
בכל ההדמיות והמצגות של לב המפרץ עד עתה, תחנת הרק"ל מופיעה בנפרד ממערב לתחנת הרכבת הכבדה במסילת החוף.
 
בטווח הארוך - זו הכוונה

ייתכן, עד כמה שאני יודע תחנת הקצה של הרכבת הקלה מתוכננת
להיות בלב המפרץ ובנפרד מתחנת רכבת ישראל.
בכל ההדמיות והמצגות של לב המפרץ עד עתה, תחנת הרק"ל מופיעה בנפרד ממערב לתחנת הרכבת הכבדה במסילת החוף.
בטווח הארוך - זו הכוונה
שימו לב למצגת שהביא הרוכב לאוטובוסים. עם יצירת הפרדה בין המערך הבינעירוני למערך הפרברי (ריבוע המסילות עם/בלי מינהור) זה הדבר הנכון לעשות. השאלה היא אם זה אפשרי לפני כן.
 
ההפרדה הזו לא קשורה לרכבת הקלה לנצרת

בטווח הארוך - זו הכוונה
שימו לב למצגת שהביא הרוכב לאוטובוסים. עם יצירת הפרדה בין המערך הבינעירוני למערך הפרברי (ריבוע המסילות עם/בלי מינהור) זה הדבר הנכון לעשות. השאלה היא אם זה אפשרי לפני כן.
ההפרדה הזו לא קשורה לרכבת הקלה לנצרת
עד סוף העשור הנוכחי יהיו באזור חיפה שלושה קווים פרבריים של רכבת כבדה - נהריה/עכו, כרמיאל והעמק.
הקוים הללו ישתמשו במסילה בתוך חיפה.
הרכבת הקלה חיפה-נצרת לא מתוכננת לעשות זאת.
 
ההפרדה מתוכננת בלי קשר לרכבת הקלה

ההפרדה הזו לא קשורה לרכבת הקלה לנצרת
עד סוף העשור הנוכחי יהיו באזור חיפה שלושה קווים פרבריים של רכבת כבדה - נהריה/עכו, כרמיאל והעמק.
הקוים הללו ישתמשו במסילה בתוך חיפה.
הרכבת הקלה חיפה-נצרת לא מתוכננת לעשות זאת.
ההפרדה מתוכננת בלי קשר לרכבת הקלה
אבל השאיפה של מקדמי הפרויקט (לפחות בפעם האחרונה שהייתי בעניינים בנושא) היא להשתמש במסילה, בנוסף לקווים הפרבריים הכבדים.
זה לא היה התכנון הראשוני, זה רעיון שעלה מאוחר יותר. תסתכל בשקף 21 במצגת שהביא הרוכב לאוטובוסים.
 
שים לב שההארכה של הרק"ל מנצרת לא מופיעה באותו תוואי של הרכבת

ההפרדה מתוכננת בלי קשר לרכבת הקלה
אבל השאיפה של מקדמי הפרויקט (לפחות בפעם האחרונה שהייתי בעניינים בנושא) היא להשתמש במסילה, בנוסף לקווים הפרבריים הכבדים.
זה לא היה התכנון הראשוני, זה רעיון שעלה מאוחר יותר. תסתכל בשקף 21 במצגת שהביא הרוכב לאוטובוסים.
שים לב שההארכה של הרק"ל מנצרת לא מופיעה באותו תוואי של הרכבת
הכבדה בשקף הזה. היא מופיעה בנפרד יחד עם קו רק"ל נוסף שמתוכנן מאזור כורדני.
זה בדיוק קשור למה שכתבתי בהודעה הנוספת - אם וכאשר קו 1 של המטרונית יהפוך לרק"ל, קווי הרק"ל מנצרת ומכורדני יוכלו להשתמש באותה תשתית בתוך חיפה.
בשקפים בהמשך שעוסקים ברכבת לנצרת, הקצה המערבי נמצא בלב המפרץ.

ואגב, לפי השקף הזה "מסילת עירון" מתוכננת להיות בעצם קו BRT. אז לא הייתי לוקח את השקף הזה יותר מדי ברצינות.
 
מה שכן, בעתיד הרחוק ממש, אם וכאשר יוחלט להפוך את קו 1 של

בטווח הארוך - זו הכוונה
שימו לב למצגת שהביא הרוכב לאוטובוסים. עם יצירת הפרדה בין המערך הבינעירוני למערך הפרברי (ריבוע המסילות עם/בלי מינהור) זה הדבר הנכון לעשות. השאלה היא אם זה אפשרי לפני כן.
מה שכן, בעתיד הרחוק ממש, אם וכאשר יוחלט להפוך את קו 1 של
המטרונית לקו רכבת קלה, אז יתאפשר שילוב של הרכבת הקלה בין נצרת ללב המפרץ לבין מסלול רק"ל עתידי בתוך חיפה לקו 1.
 
היום מפורסמים באתר יפה נוף מסמכים נוספים בקשר למכרז

האם זה באמת יהיה tram-train? האם המסילה תשמש גם לרכבות קלות
וגם עבור רכבות של רכבת ישראל?
היום מפורסמים באתר יפה נוף מסמכים נוספים בקשר למכרז
[URL]http://www.yefenof.co.il/?m_id=48[/URL]
במסמך ה P.Q כתוב בין השאר:
In addition, no shared track is envisaged with the Israel Railways (main line) at this stage.
מה המשמעות של "בשלב הזה"? כנראה כסת"ח...
 
חבל

היום מפורסמים באתר יפה נוף מסמכים נוספים בקשר למכרז
[URL]http://www.yefenof.co.il/?m_id=48[/URL]
במסמך ה P.Q כתוב בין השאר:
In addition, no shared track is envisaged with the Israel Railways (main line) at this stage.
מה המשמעות של "בשלב הזה"? כנראה כסת"ח...
חבל
אני דווקא יודע שהייתה להם שאיפה כזאת. מניח שהם הגיעו למסקנה שזה יהפוך את הפרויקט לקשה למימוש - ביפה נוף יש אוריינטציה חזקה ליישימות של פרויקטים, ונטיה להעדיף ולקדם פרוייקטים של "ציפור אחת ביד" (ע"ע BRT במקום רק"ל, מרכזית "זמנית", וגם במקרה הזה - קלה בינעירונית במקום כבדה יקרה ומורכבת בהרבה לביצוע)
 
תודה לך על ההפניה לאתר

היום מפורסמים באתר יפה נוף מסמכים נוספים בקשר למכרז
[URL]http://www.yefenof.co.il/?m_id=48[/URL]
במסמך ה P.Q כתוב בין השאר:
In addition, no shared track is envisaged with the Israel Railways (main line) at this stage.
מה המשמעות של "בשלב הזה"? כנראה כסת"ח...
תודה לך על ההפניה לאתר
הסתכלתי ברפרוף על המסמך ומצאתי אותו יותר כ
(RFI(Request For Information מאשר Invitation For Prequalification אבל זה אולי ענין של סמנטיקה לפני RFQ שיפורסם בעתיד.
לי היה חסר בסעיף 1.2 ״תאור כללי של הפרוייקט״ מה הוא מתח (או מתחי)החשמול המתוכנן.
כמו כן הרמתי גבה מול הדרישה לשפועים של 80 עד ‰ 82 שהינם מעל ומעבר ל TRAM-TRAIN(קו ת״א-י״ם הוגבל ל ‰ 30).
אגב, מה זה (IST(Israel Standard Time המוזכר בסעיפים שונים (שעון חורף או שעון קיץ)?
 
Standard Time זה שעון חורף

תודה לך על ההפניה לאתר
הסתכלתי ברפרוף על המסמך ומצאתי אותו יותר כ
(RFI(Request For Information מאשר Invitation For Prequalification אבל זה אולי ענין של סמנטיקה לפני RFQ שיפורסם בעתיד.
לי היה חסר בסעיף 1.2 ״תאור כללי של הפרוייקט״ מה הוא מתח (או מתחי)החשמול המתוכנן.
כמו כן הרמתי גבה מול הדרישה לשפועים של 80 עד ‰ 82 שהינם מעל ומעבר ל TRAM-TRAIN(קו ת״א-י״ם הוגבל ל ‰ 30).
אגב, מה זה (IST(Israel Standard Time המוזכר בסעיפים שונים (שעון חורף או שעון קיץ)?
Standard Time זה שעון חורף
שעון קיץ זה Daylight Time

והשיפועים הם לא 80 ו 82 אחוזים אלא 8 ו 8.2 אחוזים.

Due to the relatively high elevation differences between Haifa and Nazareth, and the hilly nature of the city of Nazareth, the alignment of the Line includes a few sections of steep gradients of about 8.2% at a length of up to 1 km in the interurban section, and a few sections of about 8% at a length of hundreds of meters in the urban section.
 

בישגד

New member
‰ זה הסימון לפרומיל, 80‰ = 8%

Standard Time זה שעון חורף
שעון קיץ זה Daylight Time

והשיפועים הם לא 80 ו 82 אחוזים אלא 8 ו 8.2 אחוזים.

Due to the relatively high elevation differences between Haifa and Nazareth, and the hilly nature of the city of Nazareth, the alignment of the Line includes a few sections of steep gradients of about 8.2% at a length of up to 1 km in the interurban section, and a few sections of about 8% at a length of hundreds of meters in the urban section.
‰ זה הסימון לפרומיל, 80‰ = 8%
 

alantan

New member
אכן, ורכבת קלה יכולה להתמודד אפילו (באיטיות) עם שיפועים של

‰ זה הסימון לפרומיל, 80‰ = 8%
אכן, ורכבת קלה יכולה להתמודד אפילו (באיטיות) עם שיפועים של
10%. 8% זה בערך הגבול העליון הסביר לפרוייקט ורצוי פחות מכך, אחרת מהירות הנסיעה סובלת.
 
למתח החישמול המתוכנן יש תשובה במסמך המצורף

תודה לך על ההפניה לאתר
הסתכלתי ברפרוף על המסמך ומצאתי אותו יותר כ
(RFI(Request For Information מאשר Invitation For Prequalification אבל זה אולי ענין של סמנטיקה לפני RFQ שיפורסם בעתיד.
לי היה חסר בסעיף 1.2 ״תאור כללי של הפרוייקט״ מה הוא מתח (או מתחי)החשמול המתוכנן.
כמו כן הרמתי גבה מול הדרישה לשפועים של 80 עד ‰ 82 שהינם מעל ומעבר ל TRAM-TRAIN(קו ת״א-י״ם הוגבל ל ‰ 30).
אגב, מה זה (IST(Israel Standard Time המוזכר בסעיפים שונים (שעון חורף או שעון קיץ)?
למתח החישמול המתוכנן יש תשובה במסמך המצורף
.בעמוד 2.
1500VDC
 

Rubim88

New member
שיפועים מקס' כאלה הם לא מעל ומעבר

תודה לך על ההפניה לאתר
הסתכלתי ברפרוף על המסמך ומצאתי אותו יותר כ
(RFI(Request For Information מאשר Invitation For Prequalification אבל זה אולי ענין של סמנטיקה לפני RFQ שיפורסם בעתיד.
לי היה חסר בסעיף 1.2 ״תאור כללי של הפרוייקט״ מה הוא מתח (או מתחי)החשמול המתוכנן.
כמו כן הרמתי גבה מול הדרישה לשפועים של 80 עד ‰ 82 שהינם מעל ומעבר ל TRAM-TRAIN(קו ת״א-י״ם הוגבל ל ‰ 30).
אגב, מה זה (IST(Israel Standard Time המוזכר בסעיפים שונים (שעון חורף או שעון קיץ)?
שיפועים מקס' כאלה הם לא מעל ומעבר
מדובר בשיפועים שנמצאים קרוב לגבול היכולת של ציוד רק"ל, לA1 אין שום קשר לעניין, גם לא לTram-train.
 

קו32

New member
מסלול בתוך נצרת

יפה נוף פירסמה מכרז בינלאומי לתכנון הנדסי של Tram-Train בין
חיפה לנצרת.
[URL]http://www.yefenof.co.il/upload/1436178816.pdf[/URL]
[URL]http://www.yefenof.co.il/upload/1436178359.pdf[/URL]
מסלול בתוך נצרת
יש איפה שהוא מפה של המסלול בתוך נצרת ונצרת עלית?
כל המפות שמצאתי כוללות את כל הדרך עד לחיפה ואז אי אפשר לראות את המיקום של כל התחנות בתוך העיר.
 
חיפשתי בשבילך

מסלול בתוך נצרת
יש איפה שהוא מפה של המסלול בתוך נצרת ונצרת עלית?
כל המפות שמצאתי כוללות את כל הדרך עד לחיפה ואז אי אפשר לראות את המיקום של כל התחנות בתוך העיר.
חיפשתי בשבילך
במצגת הזאת


ובאמת אין.

אני לא אתפלא אם התוואי בכלל לא סגור בתוך העיר.
 
אבל יש רשימת תחנות ויש בסוף גם תרשימים של חלקן.

חיפשתי בשבילך
במצגת הזאת


ובאמת אין.

אני לא אתפלא אם התוואי בכלל לא סגור בתוך העיר.
אבל יש רשימת תחנות ויש בסוף גם תרשימים של חלקן.
אני חושב שעם מפה של העיר לא יהיה קשה לשחזר מה התוואי הצפוי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה