יעל

יעל

הגענו למצב שאני אומרת כל מה שעובר לי בראש ואת לא יודעת מה לענות את לא אומרת שום דבר ואני לא עונה. אין קשר. אין שום דבר. אני לא מצפה ממך להבין, השעה מאוחרת ואני עייפה מדי לחשוב מה מותר להגיד ומה אסור. עברתי את שעת הרגיעה שלי. אני מצטערת על כל מה שעשיתי לך אי פעם, כל מה שאמרתי, האשמתי, פגעתי. אני מצטערת. עכשיו צריך לבקש סליחה מאמא ופשוט... לעשות את זה.
 

רותי ב.

New member
אבל קודם, ולפני הכל

לפני שאת מתפיסת עם העולם, תתפייסי עם עצמך, ועכשיו מאוחר, עכשיו זמן לישון, להרגע, ומחר יום חדש, אולי בהיר יותר, אולי מפויס יותר עם כולם. לילה טוב ובוקר טוב, מקסימה אחת :)
 
למעלה