miShigeNe cOw
New member
יעלוש'...
לא יודעת מה עשיתי... אבל אני מצטערת. באמת. מצטערתמצטערתמצטערתמצטערתמצטערתמצטערתמצטערתמצטערתמצטערתמצטערתמצטערת. (להמשיך?) רק רציתי להגיד שהתגעגעתי אבל אם את לא רוצה לדבר... אז אני מאחלת לך מכל הלב (
) שיהיו לך חיים טובים, ושתהיי מאושרת. (יום עצמאות שמח
).
לא יודעת מה עשיתי... אבל אני מצטערת. באמת. מצטערתמצטערתמצטערתמצטערתמצטערתמצטערתמצטערתמצטערתמצטערתמצטערתמצטערת. (להמשיך?) רק רציתי להגיד שהתגעגעתי אבל אם את לא רוצה לדבר... אז אני מאחלת לך מכל הלב (