יעלה ויבוא...

יעלה ויבוא...

אדון רון אשכנזי, בכבודו ובעצמו. אשכרה דאבל רון. איזה קטעים...


לדעתי, הגיחה הקצרה שלו תסתכם בלגלם את הבחור הזה שהגיע למבחני הקבלה של הנשרים (בפרק הפתיחה) ודיבר עם שניהם במסדרון. בטח משהו בסגנון. העיקר השעשוע מצידו של גיורא.

 

panda0zombie

New member
ההפרשי גובה מצחיקים אותי קצת


בגרסא שלנו רון היה הרבה יותר גבוה מדניאל וכאן זה הפוך. אבל כמו התמונה של דניאל ודניאל כיף לראות איחוד של שתי הגרסאות
 
אני דורשת מפגש פסגה של יפתח-ליאו


וגם של גאיה ואריאל לא יזיק, כמובן, אבל אני בספק אם זה יקרה בכלל. משום מה.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
בטח ההפקהה השתשעה בשבילינו
שתמיר יתלהב מהלואים...
אגב -אמרת שגאיה ביקרה שם .. איך זה שלא מעלים תמונה שלה עם אריאל ?
אני מששום מה חושב שאני אבכה קצת שאראה את הפרק הראשון... לא יודע למה..
 
לא בטוח.

נאמר לי שייתכן והיא גם קפצה לסט, אבל היות ולא הועלתה כל תמונה עד כה, נראה לי שזה לא נכון. מוזר שאין תמונה רשמית שלהן, במידה ויצא להן להיפגש מתישהו.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
הן יכולות להפגש ..
יכול להיות שגאיה עצמה עעזרה קצת לאריאל להתכונן לתפקיד המורכב הזה של ללי..
&nbsp
 

Roei152

Well-known member
מנהל
רק לשם ההבהרה
מימין זהה רון , משמואל דניאל..
 

Roei152

Well-known member
מנהל
למה רק שעשוע של גיורא?
זה גם שעשוע בשבילינו..
מצחיק לחשוב שאם זה אכן יקרה , הצופים הישראלים יהיו קמצוץ קטן מכל העולם שיבין את הבדיחה .. תהיה מין בדיחה פרטית שלנו רק של ישראל!!!
כאילו רון לא יודע נמה זה לואי?, רון מנסה להתתקבל לחממה?
 

Roei152

Well-known member
מנהל
הלו?
מדברים על רון הישראלי - הראשון שהסביר לנו מה זה לוא.
 
למעלה