יעוץ זוגי
היי לכולם. שמי יהלי רווקה בת 40 וברצוני להתייעץ עמכם . אני רווקה ללא בן זוג כבר שנתיים לאחר מערכת יחסים ארוכה .לאחר הפרידה החלטתי להביא ילד בתרומת זרע ואני בטיפולים כמעל שנה.
אני בקשר חברי לייט עם החבר לשעבר ומבחינתי וגם מבחינתו הכל נגמר ואין שום קטע של רגשות בינינו .ואני מאוד שלמה עם זה ומוכנה להכיר בן זוג חדש. עקב הטיפולי פוריות החלטתי כי זה יהיה קשה להכיר בחור וגם להיות בטיפולים ולכן תקופה ארוכה התנזרתי מהיכרויות אך מאחר ועדיין לא נכנסתי להריון ואני מאוד מאוד רוצה זוגיות החלטתי לשלב בין השניים עד שמשהו מהדברים יסתדר. לפני כשנה החבר הראשון שלי מגיל 20 אשר שמרנו על קשר של פעם בכמה שנים טלפון, התאלמן. כמובן שהתקשרתי לנחם אותו ומאז נפגשנו מספר פעמים לקפה, כמובן ללא שום מגע בינינו.המפגש האחרון בינינו היה לפני כ4 חודשים שבהם התחלתי להרגיש כלפיו רגשות אך כמובן שלא עשיתי ולא אמרתי כלום.השבוע נפגשנו שוב אחרי שרוב הפעמים אני זו שיזמה טלפונים וניסתה לקבוע עימו קבענו השבוע.בפגישה התחלנו לדבר קצת יותר פתוח והבנתי שמלפני 4 חודשים הוא החל לצאת לבלות עם חברים ולהכיר בחורות ולצאת עימם והוא שאל לגבי איך יתכן שעד עכשיו אין לי אף אחד ואם אני בקשר עם האקס. אגב בזמן שיצאנו הוא הסתמס מס' פעמים וכשבאתי ללכת הוא קיבל טלפון , מדובר בשעה מאוחרת בלילה והוא ניתק ולא ענה, כמובן ברור שזו בחורה שהוא יוצא עימה או שהוא מנהל קשר מסויים איתה.הבהרתי לו שהסיפור שלי עם האקס נגמר מבחינתי מזמן וחוסר מזל הוא גם חלק מזה שלא הכרתי עדיין מישהו. לבסוף אמרתי לו שבסוף אני יבקש ממנו להתחתן עימי בהומור וביקשתי ממנו שיזמין אותי לראות את ילדיו. אגב אמרתי לו שהכרתי בחור אלמן עם ילדים ושלי אין בעיה להכיר אדם אלמן או גרוש פלוס ילדים. בקיצור ניסיתי לרמוז לו בעקיפין שהמצב שלו כאלמן פלוס לא מהווה בעיה מבחינתי.נפרדנו לשלום בכך שאמרתי לו שיזמין אותי לראות את ילדיו ושיהיה בקשר יותר קרוב ולא פעם ב4 חודשים(אציין שוב שרוב הזמן אני מתקשרת לשאול לשלומ וילדיוו- כפעם בחודש).
לאחר המפגש ישבתי עם עצמי והבנתי שהרגשות שלי כלפיו הם אמיתיים והיתי רוצה לנסות לקרב אותו ופשוט לנסות זוגיות עימו.וכאן הבעיה אני קצת נבוכה מלהגיד לו את הדברים למרות שאני בעלת ביטחון עצמי אך אני חושבת שחלק מההתנזרות שלי להעמיק היכרויות לאחרונה היא הפחד להפגע שוב.
מה דעתכם? מה המלצתכם עבורי? מה לעשות בנדון?
היי לכולם. שמי יהלי רווקה בת 40 וברצוני להתייעץ עמכם . אני רווקה ללא בן זוג כבר שנתיים לאחר מערכת יחסים ארוכה .לאחר הפרידה החלטתי להביא ילד בתרומת זרע ואני בטיפולים כמעל שנה.
אני בקשר חברי לייט עם החבר לשעבר ומבחינתי וגם מבחינתו הכל נגמר ואין שום קטע של רגשות בינינו .ואני מאוד שלמה עם זה ומוכנה להכיר בן זוג חדש. עקב הטיפולי פוריות החלטתי כי זה יהיה קשה להכיר בחור וגם להיות בטיפולים ולכן תקופה ארוכה התנזרתי מהיכרויות אך מאחר ועדיין לא נכנסתי להריון ואני מאוד מאוד רוצה זוגיות החלטתי לשלב בין השניים עד שמשהו מהדברים יסתדר. לפני כשנה החבר הראשון שלי מגיל 20 אשר שמרנו על קשר של פעם בכמה שנים טלפון, התאלמן. כמובן שהתקשרתי לנחם אותו ומאז נפגשנו מספר פעמים לקפה, כמובן ללא שום מגע בינינו.המפגש האחרון בינינו היה לפני כ4 חודשים שבהם התחלתי להרגיש כלפיו רגשות אך כמובן שלא עשיתי ולא אמרתי כלום.השבוע נפגשנו שוב אחרי שרוב הפעמים אני זו שיזמה טלפונים וניסתה לקבוע עימו קבענו השבוע.בפגישה התחלנו לדבר קצת יותר פתוח והבנתי שמלפני 4 חודשים הוא החל לצאת לבלות עם חברים ולהכיר בחורות ולצאת עימם והוא שאל לגבי איך יתכן שעד עכשיו אין לי אף אחד ואם אני בקשר עם האקס. אגב בזמן שיצאנו הוא הסתמס מס' פעמים וכשבאתי ללכת הוא קיבל טלפון , מדובר בשעה מאוחרת בלילה והוא ניתק ולא ענה, כמובן ברור שזו בחורה שהוא יוצא עימה או שהוא מנהל קשר מסויים איתה.הבהרתי לו שהסיפור שלי עם האקס נגמר מבחינתי מזמן וחוסר מזל הוא גם חלק מזה שלא הכרתי עדיין מישהו. לבסוף אמרתי לו שבסוף אני יבקש ממנו להתחתן עימי בהומור וביקשתי ממנו שיזמין אותי לראות את ילדיו. אגב אמרתי לו שהכרתי בחור אלמן עם ילדים ושלי אין בעיה להכיר אדם אלמן או גרוש פלוס ילדים. בקיצור ניסיתי לרמוז לו בעקיפין שהמצב שלו כאלמן פלוס לא מהווה בעיה מבחינתי.נפרדנו לשלום בכך שאמרתי לו שיזמין אותי לראות את ילדיו ושיהיה בקשר יותר קרוב ולא פעם ב4 חודשים(אציין שוב שרוב הזמן אני מתקשרת לשאול לשלומ וילדיוו- כפעם בחודש).
לאחר המפגש ישבתי עם עצמי והבנתי שהרגשות שלי כלפיו הם אמיתיים והיתי רוצה לנסות לקרב אותו ופשוט לנסות זוגיות עימו.וכאן הבעיה אני קצת נבוכה מלהגיד לו את הדברים למרות שאני בעלת ביטחון עצמי אך אני חושבת שחלק מההתנזרות שלי להעמיק היכרויות לאחרונה היא הפחד להפגע שוב.
מה דעתכם? מה המלצתכם עבורי? מה לעשות בנדון?