יס לי בדיחה..

ערו

New member
יס לי בדיחה..

אשה אחת מגיעה לכותל המערבי להתפלל כי בעלה מת. היא בוכה ובוכה עד 3 בלילה. פתאום היא נהיית צמאה מהבכי, אז היא מתחילה לחפש משהו לשתות. בטעות היא מגיעה לרובע הערבי. מגיעה לקיוסק ומבקשת משהו לשתות. שואל אותה המוכר: "בכית?" האישה: "כן, בעלי מת" המוכר שואל שוב: "בכית?" האישה: "כן אתה לא רואה??? העניים שלי אדומות המוכר מתעקש ושואל שוב: "בכית?" האישה: "אני אומרת לך שכן" אז המוכר מתעצבן: "גבירתי בכית או בקבוק???"
 

ערו

New member
הלו בלונדה..

מה קורה..? ראית את חבל הכביסה..בשירשור הקודם..? קחי לך אחד..
 

אלמרה

New member
זה אותו ערפי שבעם עפד בחנות מוסיקה

בקשתי ממנו דיסק של באך הוא ענה "יש לנו רק בלסטיק"
 
למעלה