יניקת לילה

yaara122

New member
יניקת לילה

הבן שלי בן 6 וחצי חודשים. ניזון מהנקה בלבד וקצת מוצקים ועולה יפה מאד במשקל (9קג,אחוזון 90).
עד לאחרונה היה מתעורר לינוק פעם אחת בלילה.ואילו בשבוע האחרון קם 3-4 פעמים לינוק וכל פעם אוכל ברעבתנות ובמרץ כאילו שלא אכל שעתיים קודם.
יש לציין שהוא יודע להרגיע את עצמו ולהירדם לבד (אני מניחה אותו בתום ההנקה ער במיטה והוא נרדם לבד).
האם צריך "לזרום איתו" ולתת לו לינוק כ"כ הרבה פעמים או שלנסות לגרום לו להירדם מבלי לאכול?
האם ילדבגילו ובמשקלו עדיין אמור לאכול בלילה וכמה פעמים?
 
למעלה