ים...

קוביה**

New member
ים...

ים של אהבה ים של געגועים ים של פרפרים רוצה לשחות איתך בתוכה רוצה לחלום עליך ולהגיע רוצה לשמוע פרפרים עפים רוצה לשיר לך מיליון שירים רוצה לשמוע איתך את אותה מנגינה רוצה לאהוב אותך עוד... רוצה לשמוע את הנשימות שלך את הלחישות שלך רוצה לטעום אותך רוצה להרגיש קטנה בזרועותיך נמסה כולי... רוצה אותך כולך בתוכי בראשי בליבי בגופי... רוצה שהיום כבר יהיה מחר רוצה לשמוע את הצחוק שלך הרועד מתשוקה רוצה לחשוק ושוב לאהוב...... איפה הית?סוף סוף הגעת רוצה לשמור עליך עוד קצת... אל תברח
 

may may.

New member
קוביה

יאאאאאאאא רק מלקרוא את זה יש לי צמרמורת... מי ייתן והאוקינוס לרגלייך ותרגישי כך כל החיים. היישר מהצפון.. החםםםםםםם אוהבת M
 

leonori

New member
קוביה

נהניתי מתאורייך הנפלאים. מכל מילה. התחושות שלך עברו אלי . והן כל כך אמיתיות. מאחלת לך שתמיד תרגישי כך אוהבת L
 

tay@el

New member
פשוט מקסים.....

מהמם ביופיו.. קוביה מאחל לך רק האהבה חזקה שתשרוד ללא בריחות טאי
 
למעלה