ים וחול

ים וחול../images/Emo176.gif

כמו הגלים
לעיתים סוערים וקוצפים לעיתים ברחש מתגלגלים
תמיד מגיעים לחוף מבטחים נעלמים ומיד מציפים גלים חדשים
 

שמים1

New member
גלים של ים ../images/Emo79.gif

היום מתנגנים בתוכי גלים של ים השוטפים חדרי ליבי במליחות צורבת בקצף געגוע סוער המתנפץ אל חופי רקיעים רחוקים. מלקטת דמעותיי כצדפים על חוף, כפנינים קרות הזולגות על לחיי בשירת הרוח שרה לך כמיהותיי. מאחלת לך תמיד להגיע לחוף מבטחים
 
לא לקטול. כן? יודעים כמה אומץ?

זה נכתב לפני המוןןןןןןןןןןןןן שנים, כשהייתי ילדה. יש הסבר אבל למה להסביר? הקצף נאסף אל תוך החול ולא נשאר שריד שלו עלי הוא מסרב לחזור אלי שנית אבל שולח שליחים דומים שוב ושוב ושוב. רציתי רק אותו, והוא נמוג פוצץ עלי בועות קטנטנות של אושר ונספג, ולא נשארתי שם, כי במקום אחר עם ליקר או בירה, או סתם סודה ישנן בועות שמענגות את לשוני ולא יותר כי אין יותר
 
ככה? על הבוקר בירידות?

חכי חכי........ אני אלך לקנות לילדים את הבריכה, אמלא להם אותה, אכין להם אוכל, אקלח אותם, אסע לקנות דברים למחר, ואז אני אחזור ואני, אני, אני...... טוב, אני אחשוב על זה.
 
../images/Emo140.gifוואו

תודה מפוזרת על כתיבתך תודה מיוחדת שמים1 על מילות עידודך ותודה לטאקילה על קבלת הפנים
 
למעלה