ים המלח..........

shromeo

New member
ל- annavi,

תמונה יפה, איך הגעת לפריים פנורמי, חיבור תמונות? או crop מתמונה גדולה יותר? או אולי פשוט כיווץ הפריים הרגיל לפריים פנורמי? בברכה, שלמה.
 

annavi

New member
התמונה........

צולמה במצלמה דיגיטלית, והפריים הפנורמי הוא על ידי חיבור 5 תמונות בתוכנה המיועדת לכך. בעצם, נסיון כמעט ראשון של צילום פנורמי במצלמה. annavi
 
למעלה