ים המלח.......... מעט לפני השקיעה. annavi
S shromeo New member 21/1/03 #7 ל- annavi, תמונה יפה, איך הגעת לפריים פנורמי, חיבור תמונות? או crop מתמונה גדולה יותר? או אולי פשוט כיווץ הפריים הרגיל לפריים פנורמי? בברכה, שלמה.
ל- annavi, תמונה יפה, איך הגעת לפריים פנורמי, חיבור תמונות? או crop מתמונה גדולה יותר? או אולי פשוט כיווץ הפריים הרגיל לפריים פנורמי? בברכה, שלמה.
A annavi New member 21/1/03 #8 התמונה........ צולמה במצלמה דיגיטלית, והפריים הפנורמי הוא על ידי חיבור 5 תמונות בתוכנה המיועדת לכך. בעצם, נסיון כמעט ראשון של צילום פנורמי במצלמה. annavi
התמונה........ צולמה במצלמה דיגיטלית, והפריים הפנורמי הוא על ידי חיבור 5 תמונות בתוכנה המיועדת לכך. בעצם, נסיון כמעט ראשון של צילום פנורמי במצלמה. annavi