ילד...

ילד...

ילד. === ========================= איך שנולד מתוך קריעת ים סוף מתהדר בבכיו בשלית אמו הוא אסוף ובקול רנה המתבוללת בבכיה חוברים השניים לקול האהבה! ========================= שעות עצב מצדה ולעומתה הוא שם בגידה נולדת לה האהבה בכאב צורב טיפת מעידה או מה נחמדה את האהבה נסתרת את מעיננו- לנו ההרגשה =========================== פתאום ביום בהיר כבר אינה עוד כשהייתה הינה גדולה ומגדילה כברק בשתי עיניה נולדה אהבה לאהבה כמה נפלאה היא מדת הנתינה! ========================== לך ילדי האהוב : י=נ=ו=ן
 
אכן כתב מדהים../images/Emo24.gif

ואת יא עילגת מה זה כולה ? כ ל מילה
 
למעלה