נשמע לי, שהוא מאוד רוצה להביע את
עמצו אבל לא יודע איך, וזו דרכו. משערת שהוא עדיין לא מדבר...נכון? נשיכה, איננה בהכרח אקט של כעס או טינה, היא בהחלט יכולה להביע גם התרגשות, רצון להיות חלק, להתחבר וכו', אצל ילדים שעדיין לא יודעים כיצד לבטא את התחושות האלו. ממליצה לך לנסות ולהבין מדוע הוא נושך במצבים האלו (אולי באמת רוצה להתחבר עם הילד הננשך) ולנסות להסביר לו ולילד מה קרה. כמובן, שתוך אמירה ברורה שנשיכה איננה מקובלת והיא לא נעימה לזה שננשך.