images_and-words
New member
ילד טוב ירושלים...
טוב אז אני לא אומרת לכם לכו תעשנו תשתו תסתממו אבל... יש לאנשים זכות לעשן ולשתות ולעשות מה שבראש שלהם ואם הם רוצים לכתוב את זה פה סבבה... אבל... אח``כ אל תבואו אליהם כמו סבתא רבה ותגידו משהו בסגנון: צ` צ` צ` סיגריות לא בשבילי... או לא שותים אם נוהגים וחארטות (למרות שבאמת אל תשתו ותסעו זה מסוכן..) זכותם לעשות כרצונם אז ילדים טובים ירושלים אל תגיבו על ההודעות האלה פשוט כי זה פשוט נעשה מעצבן לקרוא הטפות נגדהכל... גם ככה נמות עוד מעט.... מה זה משנה ממה...
טוב אז אני לא אומרת לכם לכו תעשנו תשתו תסתממו אבל... יש לאנשים זכות לעשן ולשתות ולעשות מה שבראש שלהם ואם הם רוצים לכתוב את זה פה סבבה... אבל... אח``כ אל תבואו אליהם כמו סבתא רבה ותגידו משהו בסגנון: צ` צ` צ` סיגריות לא בשבילי... או לא שותים אם נוהגים וחארטות (למרות שבאמת אל תשתו ותסעו זה מסוכן..) זכותם לעשות כרצונם אז ילדים טובים ירושלים אל תגיבו על ההודעות האלה פשוט כי זה פשוט נעשה מעצבן לקרוא הטפות נגדהכל... גם ככה נמות עוד מעט.... מה זה משנה ממה...