ילדים......עוזבים?

חן.

New member
ילדים......עוזבים?



ככה, לפני כמה חודשים, הבחנתי אצל ילדי (בוגרים כולם),מן מבטים בינם לבין עצמם כשאני בסביבה, וחיוכים מסתוריים בינם לבין עצמם, בקיצור - עמד משהו לא מוגדר באויר. עד שזה יצא לאויר העולם במשפט:``אמא אני עובר לגור ב...`` הרגשתי רע, עוד ציפור פורחת מהקן, אבל אמרתי:``שיהיה לך בהצלחה, אתה צריך עזרה בנושא, משהו?`` ענה: ``לא, באמת הכל סגור, רק אל תדאגי אני אסתדר.`` עבר זמן, התרגלתי כמובן, אפשר אחרת? וחוץ מזה התחיל למצוא חן בעיני גם קצת חופש לעצמי,...;-) התגלגלו הדברים כך ששני האחים שכרו דירה לא רחוק ממני, שהמקרר אצלי לא מצליח להישאר מלא יותר מיום, שהכביסה מגיעה כל שבוע, שכבר אימצתי אחד החברים שלהם שהוא עולה חדש בודד בארץ, שכמעט כל יום שישי בערב הם אצלי לארוחת ערב, ושגם החבר של בתי מתארח מידי פעם אצלינו. אני חדשה בעסק הזה...לא נראה לי שילדים ממש עוזבים...:cool:
 

אופפי

New member
לחן היקרה



מאחלת לך הצלחה במעונך החדש בעירנו הנאה ומן הסתם אינני אובייקטיבית וכמו כן שתמיד ימלא שולחנך........ יום טוב
 

אפרת.א

New member
חן - (``תפסתי עלייך טרמפ``)



אבא שלי תמיד אומר בשמחה: ``הולך אחד באים שניים`` הולכים שניים באים שלשה, ארבעה ו....כן ירבו:))`` רואה? גם במקרה זה - הלכו החבר`ה למחוז חפצם - הביאו איתם חבר או שניים ואיזה כיף זה - אה?!? שיהיו תמיד מסובים סביב שולחנך , באהבה ובמאור עיניים אפרופו - מעניין לעניין באותו עניין: ילדי שלי: כשקולך עולה מן השפורפרת כולי נדרכת, מחייכת ליבי יוצא אליך דרור, ליבי מלא אותך - באור. מתגעגעת כה לראות, את זיו פניך היפות... את אושרך, את שמחתך, רואה אותך! נושמת, חובקת, מאמצת אל חיכי כל כך ממש - בכל כוחי רואה אותך בדימיוני. למולי אתה ניצב רואה תמיד, בכל מצב. מהאמא - שאין מעצור לגעגועיה... שתהיה לנו שבת קסומה - ומלאת חן
 

דספרדו

New member
הם לא. אף פעם



גם כשעוזבים זה רק זמני כסף,אוכל,שקט,רעש,קשה,קל..... סתם תירוצים הם לא עוזבים מדברים..כמו, קמים טריקת דלת....יוצאים תמיד חוזרים הולכים ללמוד,לעבוד חתונה,משפחה..אפילו ילדים חוזרים אבל כבר לא כמו פעם משפחה,מינוס בבנק,דירה משכנתה..סיוט לעיתים רחוקות חוזרים צבא, מילואים,פיגועים ומה לא.. לא כולם חוזרים. הלואי ושיחזרו תמיד. :cool:
 
למעלה