ילדים זה לא שמחה

אם היו מסרסים אותך

בין אם היית מודע לזה או לא, בהחלט סביר שלא היה מתפתח דיכאון כתוצאה מכך ש-"אינך יכול לזיין יותר", פשוט מכיוון שהיצר המיני שלך היה יורד לקרשים, וזיונים כבר לא היו דבר מעניין עבורך. עם זאת, השינויים ההורמונלים בגופך בעקבות הסירוס כן היו עלולים לגרום לדיכאון.
 
אני לא חושבת שזה בהכרח נכון.

גם אם הוא לא רוצה לקיים יחסי מין עכשיו, נראה שהוא עדיין יכול להיזכר באיך היה פעם וכמה הוא היה מאושר אז, ולהיכנס לדיכאון מהעובדה שעכשיו הוא לא מסוגל לחוות את החוויות האלה.
 
אולי

ואולי הוא ישים דגש בחייו על מקורות אושר אחרים...

אני חושב שהכי מדכא (בהקשר המיני) הוא שיש את הדחף, ושאין יכולת לממש אותו. ברגע שכבר אין את הדחף, נשמע לי הרבה פחות גרוע. לגבי העניין של להיזכר בכך שהיה לו דחף ושהוא זיין ושזה גרם לו לאושר, זה קצת כמו שאנסה להיזכר איך היה להסתובב בקרוסלה שהייתי ילד - בתור ילד זה היה גורם לי לאושר רב, בעוד היום רק המחשבה על זה מעבירה בי חלחלה... ולא עוזר שאני חושב על זה שבתור ילד הייתי הכי מאושר בעולם, היום זה פשוט לא עושה לי את זה, איבדתי את הדחף, ולא מזיז לי איך הרגשתי לגבי זה בעבר.
 
אני מניחה שזה תלוי באדם הספציפי.

אני מניחה שלהסתובב בקרוסלה לא היה תחום עניין מאוד מרכזי בחייך אפילו כילד. לעומת זאת, יש אנשים שהמין הוא חלק מאוד מאוד חשוב בחיים שלהם, ואולי חלקם כן היו נכנסים לדכאון מהעניין - גם אם מתעלמים מההשלכות שלו על תחומים אחרים (כמו זוגיות).
 
אבל היו תחביבים אחרים בחיי, גם לאחר שכבר בגרתי

שבתקופות מסוימות (אפילו ארוכות) רוב חיי התרכזו בהם, בעוד היום ירד לי מהם לגמרי. זה לא מדכא אותי, כי תמיד יש את מקורות האושר/הנאה החדשים...
&nbsp
אני מסכים אבל שיכולות להיות לכך השלכות מרחיקות לכת על החיים. אם למשל אתה אדם מאוד מיני, והבחירה שלך בבת זוג היתה על סמך התאמה בנושא הזה, אם תאבד באופן פתאומי ודרסטי את היצר המיני שלך, זה עלול להוביל לפירוק הזוגיות...
 
המשפט האחרון שלך הוא בדיוק מה שהמחקר מראה

גברים מסורסים, רמת הטסטוסטרון שלהם יורדת דרסטית, כתוצאה מכך היצר המיני יורד אצלם לרמה מאוד נמוכה.
 
בואי נגיד שבסביבות 50 בעזרת השם אם אמשיך

להיות בריא ומבוסס וארגיש שמיציתי את חיי, אחשוב על אימוץ ילד.
 
תרשו לי לתהות ועם כל הכבוד לכל המשתתפים בדיון

אני לא מבין דבר אחד: הפורום הזה נועד כדי לחזק אנטי הורות או ההפך? אני רואה שרוב התגובות הן בעד הורות. עושה רושם שהגיעו לפורום הלא נכון, כי באמת תפוז מלא בפורומים להורים שהם שלמים עם ההורות שלהם. ושאלה נוספת: זה כל כך מפריע שיש פורום שהוא אנטי הורות? מדובר באחוז קטן בחברה. זה כל כך מפריע לאחרים?
 
אסביר לך מה קרה

השרשור שלך, באופן חריג ביותר לפורום הזה, הצליח להגיע לדף הפורומים הראשי של תפוז בתור קריאה מומלצת ע"י עורך תפוז. כתוצאה מכך, מהדף הראשי, הוא גרר פנימה בעיקר אוכלוסיה הורית שלא יכולה להסכים לתוכן הזה בשום צורה.
&nbsp
זה לא שחברי הפורום הרגילים הם אל הורים "קלאסיים", אבל הקישור של השרשור לפורום הראשי הביא לך אוכלוסיה הורית שלא נמצאת כאן בד"כ.
 
זה ממש לא בסדר. ההודעה הראשית שלי לא הייתה

מורחבת ומנומקת. ברור שאקבל תגובות כאלה.
 
אל הורות ואנטי הורות הם שני דברים שונים

זהו פורום אלהורות ולא אנטי הורות

הגישה לפיה רצוי לשפוט בביקורתיות הורים לא מקובלת על כל האל הוריים. למשל אם ניקח את אורנה דונת שכתבה את הספר על אלהורות אז היא מחזיקה בעמדה ניטראלית לפיה זכותו של אדם להיות אלהורה או הורה ואין לה ביקורת ושיפוטיות כלפי הורים מעצם זה שהם הורים.

גם אין סתירה בין אלהורות לבין אהבת ילדים. יש אלהורים שאוהבים ילדים רק לא רוצים ילדים משלהם.
 
לא התרשמתי שהוא בהכרח אנטי הורות

למשל כאן בשרשור שמח בשמחתה של היברו וומן שתיארה את עצמה כאמא שיודעת להציב גבולות, ושמחה על ילדיה.
&nbsp
אני התרשמתי שהוא אנטי הורים שלא יודעים או שאין להם זמן לחנך. אני מסכים איתו בנושא הזה.
 
"אנטי הורות" זה ציטוט שלו.

אוניברסליסט ניסה להבהיר לו שזה פורום אל-הורות, שהיא לא בהכרח אנטי-הורות.
 
בהחלט. ואני מאד אוהב תינוקות וילדי גן. מאד

אוהב לשחק איתם, להצחיק ולראות את החיוכים המתוקים שלהם. אבל הורות היא אחריות גדולה בשבילי ולכן אני גם אנטי הורים שמביאים ילדים מבלי לעצור רגע לפני ולהבין כמה שהאחריות הזו גדולה וכמה שההתחייבות שלהם אמורה להיות אמיתית.
 

KallaGLP

New member
כאמור, אתה מתבלבל בין אל לאנטי.

הורים שהם משתתפים קבועים בפורום נמצאים פה, לפחות בין היתר, כדי להביע הבנה או תמיכה בזכותם של אנשים שלא רוצים ילדים לא להביא ילדים. לפחות זו הסיבה שבגללה הגעתי לפורום הזה מלכתחילה, גם אם נשארתי מסיבות אחרות. כמו שההורים פה (ורצוי שכך יהיה גם במקומות אחרים) אינם אנטי אלהורות, כך אין כל סיבה שאלהורים פה או בכל מקום אחר יהיו אנטי הורים. המטרה היא שכל אחד יעשה בחייו מה שטוב לו ומתאים לו, ולא מה שהחברה או מישהו אחר מכתיבים, וזה פועל לשני הכיוונים.
 

Amiram_e

New member
למה אתה רואה את חצי הכוס הריקה?

מה היית מעדיף שמתחת לכותרת שלך יהיו 50 סימני לייק?
זה מה שהיה עושה לך את זה?
במקום זה, תראה איזה שרשור מעניין עם שיח תרבותי שמציג המון נקוודת בעד ונגד התפתח פה ורק בזכותך.

אגב, לפני כמה חודשים הופיעה כותרת של דיון בפורום "הורים נגד ברית מילה"
אתה חושב שלא נכנסנו מלא הורים והתווכחו שם עם כל מה שזז?
 

KallaGLP

New member
אגב, לאלהורות אין לי התנגדות, לעומת זאת לברית מילה דווקא יש.

אני כותבת גם בפורום ההוא.
 

SolarFlares

New member
אין לך מה לרחם

אולי אלה לא החיים שאתה היית רוצה לעצמך, אבל רוב ההורים אוהבים ונהנים מהילדים שלהם ולא היו מוכנים להחליף את החיים האלה תמורת שום דבר בעולם. חלקם מרחמים עליך - אלה שחושבים שהם יודעים יותר טוב ממך מה טוב בשבילך...
 
למעלה