ילדים בביגור

גווניבר

New member
ילדים בביגור

אתם מכירים ילדים בגילאי 8-12 שהיו רוצים לבוא לביגור לשחק? נזכרתי בכנסים שהגעתי אליהם לפני 13 שנים, ונורא התבאסתי שאין משחקים לגילאים שלי. חשבתי להריץ בביגור לילדים בתור חוויה מתקנת. למישהו יש אחים קטנים שהיו מעוניינים להשתתף?
 

SeaLili

New member
אני מעוניינת!

אם את מדברת על עולמות 2005 או אחד מהכנסים האלו. על בסיסי יום יומי אני אוותר ככל הנראה. [אני בת 12]
 

Tanath

New member
לא מכירה, אבל

רק רציתי להגיד כל הכבוד. אני זוכרת את התיסכול של אחי הקטן בגלל מחסור משחקים לגיל שלו.
Tanath -- Cleverly disguised as a responsible adult --
 
למעלה