ילדונת...

תרנגולת

New member
ילדונת...

נתחיל בזה שאני חושבת עליך, ואני לא יודעת מה יכול להעלות לך חיוך על הפרצוף, וזה דבר שאני נוראאאאאא רוצה שיקרה. אני אשתדל לנסות?? קחי נשיקת לילה טוב, וחיבוק גדול, והרבה אהבה.. ועוד איזה משו.. שענה לי על השאלה : איך עושים חלב 0 אחוז?? (למרות שאת לא ממש שותה את זה).
 
למעלה