הבת שלי כזאת
וכשלקחנו אותה לרופא לבדוק אפשרות של ריפוי בעיסוק, הסתבר שהילדה פשוט חולמת, עושה הפסקות באמצע הכתיבה כדי לנער את היד ולהגיד כמה שקשה לה (הצגה שלמה עם אנחות מתאימות) וכו´. השיחה עם הרופא עזרה לה באופן מפתיע, בניגוד לשיחות איתי על אותו נושא שלא עזרו בכלל, וקצב הכתיבה השתפר בהרבה (בגיל 9 בערך). לפני שקצב הכתיבה השתפר, הסיכום עם המורה היה שהיא תבדוק בסוף השיעור אם הילדה סיימה להעתיק, ואם לא, אז היא תגמור לכתוב לה במחברת.