ייעוץ לקניית מכונית

David Ochayon

New member
לא צריך להיות מזרחי כדי להיות ערס

ערס זה אופי. אני לדוגמא יש לי סיויק קופה 95 אדומה אבל קניתי את האוטו הזה באמת ובתמים בגלל שאני מאוהב בעיצוב שלו, וגם כי התאים לי יפני אמין (אחרי הפג'ו שעשתה לי חור בכיס) ולא רציתי עוד קופסא עם 4 דלתות. אין לי על האוטו הזה מדבקה אחת לרפואה, הג'נטים רגילים, לא איכפת לי שהסמל האחורי נפל, ואפילו את הספויילר הורדתי.
 

black enigma

New member
איכס ה A4 של אותם שנים פשוט מכוערות

נראות יותר גרוע מאודי 80 ולא הכי צעירות
 

lironl 40

New member
טוב אז לפי התגובות כאן...

אני מבין שאתם לא ממש מתים על הסיויק אה? יכול להיות שאתם מרגישים שהמאזדה 3 שלכם יותר טובה. לדעתי בן אדם שרוצה לעשות את האוטו שלו יותר יפה אין עם זה שום בעיה. וגם אני לא בקטע של מדבקות. אבל לשים בקליות שקופות זה יפה,מגנזיום זה יפה,לצבוע את הפסי קישוט לצבע של האוטו זה יפה. ואם הוא רוצה לשים מערכת איכותית עם רמקולים טובים ומגבר חמוד ואיזה סאב קטן שיהיה לו לבריאות. והוא לא אמר שהוא שם מוזיקה ב-2 בלילה ומעיר את כולם זה אתם אמרתם. בקיצור דיי כבר עם הקטע הזה של הערס פתאום כולם ניהיו לי מלאכים. תקנה מה שנראה לך הכי טוב לדעתך ואל תקשיב לכל מה שאומרים לך פה. ומי שרשם שביטוח של סיויק זה 5 אלף חי בסרט. לנהג צעיר ביטוח מקיף מתחיל מ9,000 ש"ח.
 

black enigma

New member
אף אחד לא אמר שלא אוהבים סיוויק

אבל תחשוב תקרא שוב תשרשור אולי תבין .
 

ScorpioID

New member
גם לי בא להגיב בבגרות..

שירשור מפגר לאללה.. שיקנה הונדה. מה אכפת לכם? קודם כל שיקנה את ההונדה המזויינת הזו... אחרי זה שישמע כמה הוא צריך להשקיע על ביטוח, צמיגים, ישור קו, מנוע+גיר, פגיעות חיצוניות, פגיעות פנימיות, ריפוד, אגזוז "לחץ", "סאנרוף", ספוילר וכמובן איך לא - 2 פרחות באר שבעיות בנות 15 מוצצות לו בסטריאו. ואחרי שהוא ישמע את המחיר ויכנס לו הזין לתחת. מי שם זין?!?!?!!? תהיו בריאים העיקר. וחיו ותנו לחיות לחיות.. ליל מנוחה
 

Vdrums

New member
שיקנה כן, אבל לעשות פוזות על הכביש

לא! שישים מה שהוא רוצה אבל להשתולל על הכביש? לא שנם כאלה מגיע לגמור לבדם בתוך עמוד/עץ שיטה שנפוץ באיזור ב"ש.
 

hell razor

New member
ומתי אמרתי שאני ישתולל על הכביש?

זה שאמרתי שאני יעשה רייס וידרוס זקנה זה היה סתם בציניות. אם יש לאוטו שיפורים זה אומר שני יסע כמו מושגע? יכול להיות אפילו שיהיה לי את כל השיפורים אבל עדיין אני ינהג יותר טוב מכמה ממכם. אתם ישר הגעתם למסקנה שאם יש לו סיוויק הוא ערס. אם יש לו שיפורים הוא סופר ערס פלוס נהג מפגר שלא יודע לנהוג. בחייכם מה קשור שיפורים שאני רציתי לנהיגה בכלל? זה לא שאני שם טורבו או משהו!! זה כולה אוטו שרק עושה רק וצילצולים ואתם יודעים מה-אני כן רוצה שאני יעבור אז לכולם תצא הלשון החצוה-זאת כבר בעיה שלי. אז מה זה קשור בכלל ליכולת נהיגה ולזה שהאחיות הקטנות של מישהו פה לא יכולות לחזור הביתה? קודם נהיגה נכונה ואז כל הפוזות של היופי במידה כזאת שלא יפגעו ביכולת הנהיגה.
 

Vdrums

New member
אני לא אמרתי שהונדה זה רכב של

ערסים. אמרתי שאתה מתנהג כמו ערס לייט מתלהב. זהו. וזה מה שאתה גם אם תתכחש. ומי שיצאו לו העיניים זה ערסים קטנים ומטומטמים. כל השאר יחשבו שאתה ערס חורני.
 

ScorpioID

New member
להירגע...

לשאוף ולנשוף.. לאט לאט.... עולה "עאונדה" מעאפנה... מה אכפת לך??... שישקיע כמה שהוא רוצה.. שיתלהב כמה שהוא רוצה.. אח"כ במידה ויקרה משהו הוא יאכל את החרא... ואת ההונדה..
 

Vdrums

New member
תגיד אתה יודע לקרוא?

איפה כתבתי משהו על הרכב עצמו?
 

ScorpioID

New member
דיברתי על ההתלהבות

תפסיק להיתפס לקטנות... שלא נדבר על רמה מנטלית חלילה.. אח"כ יגידו שאנחנו גזענים..
 

hell razor

New member
ממש הגבת בבגרות...

ואל תדאג,אני לא צריך להשקיע על 2 פרחות בנות 15.יש לי מספיק בנות גילי שעושות את זה מצויין גם בלי השקעה מצידי. אמרתי גם עד 60-50 אלף ככה שאם המחיר יהיה יותר אני בכלל לא יסתכל לכיוון של זה.
 

Hell ad

New member
דיי, תוותר.

אתה לא צריך להגיד את המילה האחרונה. יש כאלה שיעשו לאוטו שלהם מה שאתה רוצה. ויש כאלה שיעדיפו להשקיע את הכסף במשהו שנראה להם יותר חשוב (קורס נהיגה מונעת למשל? שנתון גבוה יותר?) אתה צריך סה"כ לנהוג בצורה תרבותית על הכביש, אין לי בעיה עם "פוזות" כל עוד זה לא מפריע לאחרים. לא יודע איך אתה נוהג, אבל תנהג בזהירות וזהו. אני מציע לך לכתוב בצורה יותר מתונה, בלי לנסות להיות צודק, כי אין כאן צודק או לא. ואם אתה מחליט להשאר בפורום, תזכור שאת שלך כבר עשית ואנשים כבר גיבשו עליך דעה ראשונית. ד"א רוב השינויים ברכב הם לא חוקיים, ויכולים לגרום להורדה מהכביש. קח את זה בחשבון.
 

hell razor

New member
אין פה צודק או לא צודק

שיחשבו עלי מה שהם רוצים כי זה ממש לא מזיז לי. הבעיה זה שהם חושבים שאם אני קונה ומשפר הונדה אז אני ערס ולא יודע לנהוג. אני גם בטוח שכשהם היו יותר צעירים הם חשבו בדיוק כמוני.
 
למעלה