ייעוץ לקניית מכונית

DENON

New member
../images/Emo31.gif בלק הוק, כנס !

"אין לי שום דבר נגד אנשים שנוסעים בסיוויק מהסיבות הנכונות- שהיא אמינה יחסית, זריזה... אבל לא קונים אותה נטו בשביל הפוזה". בל הוק, אל תעשה הכללות, אם בן האדם צעיר , ויש לו סיוויק עם מדבקה זה לא עושה אותו נהג פחות טוב או משכיל פחות ממך וזה לא אומר שהוא ערס שנוהג בפראות על הכביש. שנית, זכותו של כל אחד לקנות אוטו בשביל פוזה נטו, תומך אתה בכך או לא. מי אתה שתגיד לאנשים לאיזו מטרה לקנות את רכבם. כמו שאמרתי , זכותו של אדם לקנות אוטו בשביל פוזה וגם לשים עליה מדבקה של הונדה עם הוא רוצה וזה לא מעיד בוודאות על אותו אדם כי הוא ערס או חוליגן.ואת אף אחד זה לא מעניין האם אתה מסכים ברכישת מכוניות למטרות פוזה או לא. אין לך ת'סטטוס של להגיד לאנשים מה לעשות או להטמיע את הדעות הטפשיות שלך. התגובה שלך ממש לא לעניין !
 

Black Hawk

New member
שיהיו בריאים,

איפה בטקסט כתבתי שאם הוא צעיר ועם הונדה הוא נהג פחות טוב או פחות משכיל ממני? אז להבא אדוני היקר, לפני שאתה כותב תגובה- כך כמה דקות, תשב ותבין את תוכן ההודעה שאתה מגיב לה, ולא תגיב "בלהט הרגע". שנית, אכן כל בנאדם יכול לקנות רכב לאיזו מטרה שבא לו- לא אמרתי שלא. אבל כשבנאדם קונה סיוויק, ועוד כותב "אני רוצה אוטו פוזה", מפוצץ אותה במדבקות No Fear וכ"ו- מה מצפים שיחשבו עליו? הרי מה זה פוזה?? פוזה במכוניות זה מושג אצל ילדים בני 17 (אגב, אני כמעט ובן גילם- אז ככה שאין לי שום דבר נגדם) שלא מבינים בגרוש במכוניות ומתלהבים ממדבקות No Fear על האוטו. זה נועד לזה שהילד יחנה את האוטו בחניה של הבית ספר, וכולם יגידו "וואי איזה אוטו". בנוסף, בינינו- כשכל אחד מאיתנו רואה סיוויק "משופרת" בשלל מדבקות הוא ישר חושב "איזה ערס יושב בפנים". אין מה לעשות- זו המחשבה הראשונה שעולה לכולנו בראש. אז לסיכום- זאת מדינה חופשית וכל אדם רשאי לקנות מה שבא לו ולאיזו מטרה שבא לו. כמו כן אני לא מתיימר להטמיע את הדעות שלי אצל אנשים. אבל כשבנאדם קונה אוטו "רק מטעמי פוזה"- זה נראה לי לא בנאדם רציני, ואף לרוב האנשים הוא ייראה כ"ערס מצוי".
 

hell razor

New member
ומי בכלל רצה מדבקות?

זה מישהו הוסיף שצריך שני מדבקות של הונדה על הצדדים ועוד כמה כתבו בציניות שזה מוסיף כ''ס או משהו כזה. אני בכלל לא רוצה מדבקות! וד''א אני מב''ש ככה שאני יודע מה זה ערס ואיך מזהים את הרכב שלו.
 

RacerX

New member
לא כל מי שיש לו סיויק הוא ערס

אבל מי שקונה סיויק בגלל שהוא אוטו מנקר עינים... זה מזכיר לי פתגם: "אם זה נראה כמו ערס ונשמע כמו ערס, זה כנראה..."
 

ELior

New member
הסיוויק כשהיא באה סטנדרטית בלי

שום שיפורי יופי לדעתי לא מנקרת בכלל עניים במיוחד שהיא סדאן רגילה ולא קופה,היא נראת בעעעע תחפש איזה MX-3 ,106 RALLY
 

hell razor

New member
מספיק עם השטויות של הערסים...

אני לא ערס ואפילו לא קרוב.אני אשכנזי. ואם נער יגיד לך שלא אכפת לו ממכונית שתהיה גם פוזה הוא משקר. ה-60 אלף זה גם כולל את השיפורים שאני ככל הנראה יעשה:אגזוז לחץ,סאן רוף,צבע חדש,מערכת וכו'. דוגרי,אין מה לעשות- סיוויק מציעה גם איכות נסיעה וגם יופי. אם תאירו את עיני ברכב אחר אז זו גם אפשרות למרות שעדיין לצעירים סיוויק נחשב לטופ שבטופ.
 

Vdrums

New member
זה לא קשור לאשכנזי.

אחלה אוטו נכון כל השיפורים שאתה רוצה זה של אנשים מתלהבים, קרי ערסים. לנסוע באוטו ולחשוב שאתה די ג'יי נייד ולכפו תעל כל הרחוב מוזיקת מועדונים נלוזה זה להיות ערס. זה לא אומר שאתה צריך להיות מזרחי עם גורמטים, אתה ערס-לייט.
ילד מתלהב שמחפש לעשות פוזות ורוח עם האוטו. וכמו שאמרו לך תלמד לנהוג אח"כ תשפר את הרכב.
 

hell razor

New member
עוד פעם

אני לא ערס ולא קרוב לזה. מה ביקשתי בסך הכל? חוות דעת על הסיוויק ועל מכוניות לצעירים. ואתם (רובכם) קוטלים אותי.אני לא מבין מה אכפת לכם אם אני עושה פוזות עם האוטו או אפילו עושה רייס ועל הדרך דורס זקנה! ביקשתי חוות דעת וזהו! ושיפורים ''זה של אנשים מתלהבים,קרי ערסים''??? נו באמת,כל אחד משפר את האוטו שלו כדי שיראה טוב יותר ויתאים לאופן הנסיעה שלו. זה אומר שאם אתה משפר את האוטו ושם רדיו דיסק חדש או סאן רוף אתה ערס?,ממש לא נראה לי. ואני בטוח שאם הייתם בני 17 גם אתם הייתם רוצים רכב של פוזה...
 

Vdrums

New member
אני בגיל 17 נסעתי על רנו 5...

מה איכפת לנו שאתה עושה פוזות? בגלל פוזות של ילדים מתלהבים כמוך יש תאונות!!! בגלל אנשים כמוך האחיות הקטנות שלי לא יכולות לחזור לבד מביצפר כדי שאיזה חמור שקיבל רשיון אתמול ועושה רוח על החברים שלו ולא מסתכל על הכביש יכנס בילדה שחוצה את הכביש ויעיף אותה לקיבינימט!!! רוח תעשה במועדון ולא על הכביש!!! יש הבדל בין לשפר את האוטו כמו ערס וזה אומר לשים אגזוז לחץ כדי לעשות רעש שכום יראו איזה מגניב אתה ולשים מערכת יקרה כדי לכפות על כולם את המוזיקה העלובה שלך ולשים אולטרא ומדבקות וכל מיני שטויות. אנשים שמשפרים משפרים מנוע ולא עושים קוסמטיקה ומרעישים שכולם ידעו. מה גם שרק קיבלת רשיון ואם נניח תעלה על רכב משופר וחזק אתה לא ממש תדע להשתלט עליו (למרות שאתה חושב שכן כי הרי אתה גבר גבר תותח על). אתה אדוני אדיוט! הכביש נועד לנסיעה תפנים את זה לא כדי לעשות פוזות על בנות.
 
תומר אתה גדול אתה! לא בגיל..

בחוכמת חיים שלך, כל הכבוד לך, כן ירבו חברה צעירים כמוך,בזכותכם סף התאונות ירד בברכה צביקה
 

ophir28

New member
תעשה מה בראש שלך

רק כשיהיה לך את הרכב ה"משופר", חשוב שתבין שהוא עדיין רכב מוגבל בתנועה, עדיין משפחתי ותנהג (תתנהג) בהתאם.
 

Black Hawk

New member
צ'מע אחי,

אני גם נער, וכמעט בן גילך אפילו. ואני לא אשקר לך- אני גם אוהב אוטו שיש בו קצת מן הפוזה. אבל לא בהגזמה. למשל מה אתה צריך אגזוז לחץ? מה זה יוסיף לך? יוסיף לך על האגו "יש לי אגזוז גדול"? יעשה אותך מאושר אם תעבור ברחוב ואיזה ילד יגיד "וואי איזה אגזוז"?? מערכת, בינינו- למה אתה צריך? לשים מוסיקה בפול ווליום ולנסוע עם סאנרוף וחלונות פתוחים? להכריח את כל הרחוב לשמוע את המוסיקה שלך? זה הרי נטו להתלהבות... לא יותר מזה כל "השיפורים" האלה... ולצעירים הונדה נחשב לטופ של הטופ? לא בשבילי... ובשביל המון שחושבים כמוני. יש הרי מכוניות עם פחות פוזה אמנם מסיוויק, אבל כשתעמוד איתן ברמזור- כל מה שתראה זה האבק שלהן. למשל ב 60 אלף בערך אתה יכול להביא אופל אסטרה שנת 99 או 2000, מנוע 1600 גיר רגיל. תאמין לי שהאוטו הזה לא יבייש את הסיוויק שלך ברמזור.
 

hell razor

New member
אם אתה כמעט בן גילי..

אז אתה מבין שבגיל שלנו מה שנחשב זה הפוזה של האוטו וכמה מהר הוא נוסע. זה אוכל אותך שאני יכול להרשות סיוויק???,ממש לא נראה לי!!!!! אז מה הבעיה אם אני רוצה אגזוז לחץ דבר שקצת מאיץ את הרכב או שאני רוצה סאן רוף ומערכת טובה כדי שכל העולם ישמע את מהרכב שלי את טופאק?-כי את האמת אני כן רוצה להפציץ במוזיקה. בשביך הונדה זה לא הטופ?-זכותך לחשוב ככה.כל אחד ומה שעושה לו את זה ובב''ש הונדה עושה הרבה.
 

Black Hawk

New member
אבל אתה מבין שאחרי מה שאתה כותב,

זה לא מוסיף לך כבוד בפורום? אגזוז לחץ מאיץ את האוטו? לא בבית ספרנו. קודם כל אין דבר כזה אגזוז לחץ למכונית, זה מושג של אופנועים. במכוניות זה אגזוז "זרימה חופשית". מאיץ את האוטו? ממש לא. אולי בשלוש מאיות השניה (כשזה בא לבד בלי שיפורים אחרים). ולמה אתה רוצה להפציץ במוסיקה? אתה לא יכול לשמוע את המוסיקה בווליום סביר בלי שכל העולם ישמע? למה כל העולם חייב לשמוע את המוסיקה שאתה שומע? אגב- קוריוז קטן: בשכונה ליד הבית שלי מישהו חנה בלילה והפעיל מוסיקה בפול ווליום, מישהו מהשכנים לא אהב את זה- ודפק לו ביצה בתוך הסאן רוף (לפרוטוקול בלבד- הסאנרוף היה פתוח). אני לא מעודד פגיעה ברכוש, אבל זה היה אחד הדברים היותר מצחיקים לראות את הערס יוצא מהאוטו משוח בביצה ומתחיל לקלל את כל העולם. בב"ש הונדה עושה הרבה? מה זה בדיוק עושה? עושה לבדואים מהסביבה חשק לגנוב את האוטו? עושה לפרחות בנות 15 חשק "לצאת" איתך? גורם לילדים שלא מבינים בשקל במכוניות להגיד "וואו איזה אוטו"? רוצה לקנות סיוויק בשביל הפוזה? בבקשה. אבל אל תצפה לזה שאנשים בוגרים ושקולים יעודדו אותך לזה.
 

hell razor

New member
בא לי..

להפציץ במוזיקה,בא לי לפתוח סאן רוף,בא לי לשים אגזוז זרימה חופשית. אתה לא תמנע ממני. מה אכפת לך אם בגלל ההונדה אני משדל בנות 15 לצאת איתי או שבדואים יגנבו לי אותו? למי בכלל אכפת אם ''אנשים בוגרים ושקולים יעודדו אותי לזה?!?! אני רוצה לקנות הונדה וזהו כולה ביקשתי המלצות לרכבים ואתם קוטלים אותי. וד''א אגזוז לחץ משפר את פליטת הגזים דבר שגורם להאצה של המכונית ולי חשוב גם אם זה בשלוש מאות השניה.העיקר המהירות בדרך להתנגשות בזקנה. קיצור אני מצטער שבכלל ביקשתי את עזרתכם. תודה ולהתראות.
 

black enigma

New member
אגזוז לחץ יש רק מנועי 2 פעימות

מזמן לא ראיתי רכב בעל 4 גלגלים עם 2 פעימות (לא כולל טרקטורון) . והאגזוז FF שאתה מדבר עליו נותן ביצועים רק אם אתה משנה את הסעפת כולה דודים משנה את המחשב באוטו שלך בהנחה וזה הזרקה אם קרבורטורים אז צריך לשנות את המחטים ואת ההצתה . רוב הסיכויים שסתם "אגזוז לחץ" רק יחנוק לך את האוטו ויוריד ביצועים ובמקרה הטוב יתן צליל בס נחמד" ומזה מפריע לי שתהיה עם החלונות פתוחים והסאן רוף עם מוסיקה פול ווליום ? וואלה מפריע לי שערסים כמוך ששמים ז על החברה עושים לי רעש באוזן וכופים עליי לשמוע מוסיקה שאני לא סובל . או שעוברים לי ליד הבית ונעצרים ב 2 בלילה ושומעים מוסיקה כזאת ...וואלה כן מציק לי ! ומציק לי שבגלל ילדים כמוך כל בוקר בעיתון רואים משפחה שמתה בגלל שהם נכנסו באוטו שלהם או בדרך עקיפה גרמו להם לתאונה כי הם חושבים שהסיוויק המגעילה שלהם היא מכונית מרוץ והם במסלול אחרי שיש להם רישיון יומיים . וואלה אכפת לי ! אתה יכול להאשים אותי ?
 

erez1985

New member
אם לא היה אכפת לו הוא לא היה עונה

לך. אבל כיוון שאכפת לו אז הוא ענה- ובשביל זה באת לפורום לא?, לשמוע דעות של אנשים, אז הנה הוא נתן לך דעה, זה לא מה שרצית לשמוע בעיה שלך. ועכשיו בלי קשר אליו- לסיוויק יש פוזה אם אתה מתכוון למשפחתית 4 דלתות אז יש לה פוזה כמו.... לא אין לה פוזה. אגזוז- זרימה חופשית ייתן לך יותר ביצועים?- מאיפה השטות הזו, אולי רעש יותר נחמד. בנוגע למערכת אני דווקא די בעד להשקיע במערכות, כי זה כיף לשמוע כמו בנאדם- מחוץ לעיר בווליום גבוה, בתוך העיר בווליום סביר ככה שאם תעבור בשעה 2 לא תעיר אנשים שנחים. בכללי הסיוויק אוטו לא רע והוא שווה קניה, בתור נהג חדש נראה לי שתהנה ממנו, רק תזכור שלבטח אותו זה בסביבות ה5K למקיף.
 
אלי ש אני מצדיע לך!! כל הכבוד לך!

אתה בטוח שאתה בן 19 , ולא 29 , זה משום מה נשמע ככמו מפי בחור , בן 29 ומיושב בדעתו, מאד נהנתי לקרוא את תגובתך הבוגרת ! כל הכבוד לך! וחג שמח צביקה
 
למעלה