יין יבש עצמי האם כשהחבית אטומה, אני נותנת לתסיסה לצאת באמצעות צינור המגיע לבקבוק מים. בענבים אין כלל סוכר. מה הסיכוי להחמצה חלילה. כמה אני חייבת להשתדל שתהיה האפלה וקרירות באיזור וגם האם יש המלצות לענבים מסויימים לצורך יין זה. תודה מראש.