pesticides
New member
ייחור עץ שסק
אנחנו נורא רוצים לתת שצילון שסק מתנה לחבר שהתחתן, וחשבנו להתקמצן על שתיל ממשתלה כי יש לנו שני עצי שסק שגינה. אס קראנו שצריך לייחר ממתחת לניצן, ונראה לי ששם חתכנו, אבל כבר פעמיים דלא קורה כלום!!
יש לכם עצות? האם זו איננה העונה הנכונה? או שמא אנחנו לא פועלים נכון? אולי היינו צריכים לשים ישר בעציץ ולא לנבות להשריש קודם במים? תודה מראש לכל העונים
אנחנו נורא רוצים לתת שצילון שסק מתנה לחבר שהתחתן, וחשבנו להתקמצן על שתיל ממשתלה כי יש לנו שני עצי שסק שגינה. אס קראנו שצריך לייחר ממתחת לניצן, ונראה לי ששם חתכנו, אבל כבר פעמיים דלא קורה כלום!!