ייחורים
שלום, אמרו לי שבמשתלות מרבים את מחי התבלין והירקות ע" ייחורים . מישהו יכול בבקשה להסביר לי איך מייחרים, ואיזה צמחים אי אפשר לייחר? האם חייבים הורמון השרשה? יש לו אולי איזהשהוא תחליף ביתי? אפשר לייחר גם עכשיו בחורף? תוך כמה זמןניתן לדעת עם היחור הצליח או לו ?