ייחורים

סתם תם

New member
ייחורים

שלום, אמרו לי שבמשתלות מרבים את מחי התבלין והירקות ע" ייחורים . מישהו יכול בבקשה להסביר לי איך מייחרים, ואיזה צמחים אי אפשר לייחר? האם חייבים הורמון השרשה? יש לו אולי איזהשהוא תחליף ביתי? אפשר לייחר גם עכשיו בחורף? תוך כמה זמןניתן לדעת עם היחור הצליח או לו ?
 

טסונמי1

New member
במשתלות לא מיתעסקים בייחור

צימחי תבלין- זורעים אותם-בבית אפשר להישתעשע ביחור- אים כי לדעתי למעט עשב הלימון והנענע כדאי ליקנות עציצונים מוכנים עים צימחי תבלין או ליזרוע
 

סתם תם

New member
ובקשר לנענע ועשב הלימון

איך מייחרם אותם? ואפשר לייחיר גם סלרי ?
 

טסונמי1

New member
נענע טריה -ענף באורך 20 סמ

10 סמ באדמה לחה- עשב לימון -מושכים מגוש מפותח מילמטה צרור -חותחים את העלים הירוקים ואת השאר שותלים- חשוב שיהיה גם "גיבעול" סלרי אי אפשר ליחר
 

מוטי בר

New member
סלרי אפשר לחלק את ראש השורש לכמה

הצלחתי ליצור מעל שמונה שתילים מראש סלרי אחד,כאשר כל פלח מהשורש הכיל גם שורש וגם ניצנים. בידידות, מוטי.
 
למעלה