ייגר מייסטר ...

  • פותח הנושא ƒire
  • פורסם בתאריך

ƒire

New member
ייגר מייסטר ...

ממה הוא עשוי ? כמה אלכוהול יש בו ? ומה שמעתי שהוא שומש במקור בתור תרופה והוא מונע הנג אובר (?!) ? אם להיות כנים באמת יש לו טעם של תרופה. הדבש יותר טעים ... ומה שמעתי שאין קשר בין הייגר הרגיל לדבש וזה שתי משקאות שונים לגמרי ? טנק'ס
 

MidNight Flame

New member
תשובות -

הייגר עשוי מעשבים (לא משנה כמה כי יהיה פה ויכוח) יש בו 40% אלכוהול למיטב ידעתי הוא לא שימש כתרופה (אתה בטח מתבלבל עם הג'ין) אבל הוא אכן עוזר לעיכול עוזר להנגאובר? נתון לויכוח ואין באמת קשר בין הייגרמייסטר לברן ייגר (או יגר דבש למתעקשים)
 

D r a m b u i e

New member
הוא כן שימש כתרופה

הוא הומצא כסוג של תרופה או כסוג של מקל על כאבי בטן, כמו לא מעט משקאות, ביניהם הקוקה קולה, הג'ן, האנגוסטורה ועוד. כמו שאמרו, אין שום קשר בינו לבין הברן ייגר, ממש אין, והוא לא עוזר להנג אובר, להיפך, הוא מגביר אותו, יש בו 40 אחוז אלכוהול, אתה יודע...
 

ƒire

New member
כן ...

כן חשבתי ככה - הייגר מייסטר מגעיל מאוד ... הדבש נחמד. האמת שתיתי שתי שותים דבש ואחד רגיל (אני יודע שהם שתי דברים שונים, פשוט התרגלתי כבר) ולא היה לי אפילו טיפונת הנגי ...
 

סניפטר

New member
בטח תרופה ../images/Emo101.gif

זה עוזר ל"קלברים" להעביר את קלקול הקיבה של מוכר הנקניקיות מחוץ למועדון
 
למעלה