ייגר מייסטר....

icom25

New member
ייגר מייסטר....

תגידו זה נכון שיש טעמים? אמרו לי שיש גם דבש וזה נשמע דיי טעים... זה נכון או שסתם עובדים עליי?
 

mr bombastik

New member
זה שתי דברים שונים ! ../images/Emo70.gif

יש ייגרמייסטר ויש בארנייגר- פשוט משהוא חשב שמכיוון שבשניהם המילה ייגר הם אותו דבר , בארנייגר מכונה ייגר דבש אבל אין שום קשר בניהם
 

icom25

New member
אהה ידעתי שיש פה משהו מוזר

והמשקה דבש הזה הוא שווה משהו?
 

D r a m b u i e

New member
והקטע הכי חשוב

היצרן שלו נושא בשם הנפלא : שוורצה אונד שליכטה... רק בשביל זה הוא שווה ניסיון...
 
למעלה