ייבוא ארצה
שלום לכולם, יודע שזה לא בדיוק הפורום לשאלות מהסוג הזה אבל מקריאה הדוקה בפורום, אני יודע שהרבה פה תהיה התשובה. אני מעוניין לייבא ארצה כל מיני דברים ומתחיל בכמות ראשונית וסמלית של גופי תאורה מייצור בטורקיה. אני לא מצפה ללמוד על רגל אחת את מדעי היבוא אבל.... בקצרה: א. ממה עלי להיזהר? ב. כמה אחוזים עלי לצפות לשלם במכס? ג. איך נהוג לחלק את התשלומים ליצרן כדי לוודא שאני אכן מקבל סחורה תקינה? ד. יש דרישות תקן מיוחדות לגבי גופי תאורה? ה. האם אני צריך איזשהם רשיונות או אישורים טרם המשלוח? ו. איך יהיה הכי נוח ו/או זול להוביל את הסחורה? פדקס? עמיל מכס? תודה לכל המשיבים. מאוד אשמח לקבל תשובות.
שלום לכולם, יודע שזה לא בדיוק הפורום לשאלות מהסוג הזה אבל מקריאה הדוקה בפורום, אני יודע שהרבה פה תהיה התשובה. אני מעוניין לייבא ארצה כל מיני דברים ומתחיל בכמות ראשונית וסמלית של גופי תאורה מייצור בטורקיה. אני לא מצפה ללמוד על רגל אחת את מדעי היבוא אבל.... בקצרה: א. ממה עלי להיזהר? ב. כמה אחוזים עלי לצפות לשלם במכס? ג. איך נהוג לחלק את התשלומים ליצרן כדי לוודא שאני אכן מקבל סחורה תקינה? ד. יש דרישות תקן מיוחדות לגבי גופי תאורה? ה. האם אני צריך איזשהם רשיונות או אישורים טרם המשלוח? ו. איך יהיה הכי נוח ו/או זול להוביל את הסחורה? פדקס? עמיל מכס? תודה לכל המשיבים. מאוד אשמח לקבל תשובות.