יחסינו לאן?

shin2shin

New member
יחסינו לאן?

לא מזמזן התחלתי זוגיות בטעות.. לא חיפשתי משהו רציני וזה היה רק סקס.. ושכבתי גם עם בחורים אחרים.. ואמרתי לו שאני יוצאת עם עוד בחורים.. כולכ שעבר זמן התחברתי עליו יותר נפגשנו עוד ועוד והפסקתי לצאת עם אחרים.. עכשיו בחורה ישנה אצלו רק ישנה (ואני סומכת עליו) כי היא היית שיכורה ולא היה לו איפה לישון, היא שכחה אצלו חזייה והיא צריכה לבוא לקחת אותה ואני קצת חוששת.. השאלה מה כדאי לי לעשות? בגלל שקשה לנו למצוא זמן להיפגש חשבתי לדבר איתו בפלאפון על הנושא ולהגיד לו שרוצה שנפסיק לצאת עם אחרים מה ממליצים לי לעשות ?
 

La Milagrosa

New member
אתעלם מהתחושה החזקה שאת סתם טרול

ואגיד לך דבר, שאני לא מבינה למה כל הדור הדפוק שלך עוד לא מבין:
לא צריך לספר לגבר שאת איתו- גם לא אם הוא סטוץ- שאת יוצאת במקביל עם גברים אחרים.
סיפרת? אכלת אותה. בחיים הוא לא ירצה אותך למשהו רציני.
אני לא מבינה בשביל מה כל ה"כנות" המפגרת הזאת טובה.
 

shin2shin

New member
ביקשתי עצה

לא שמישהו ישפוט אותי אם אין לך עצה עדיף שלא תירשמי כלום .. בטח שלא תצאי עלי. סורי כנות חשובה לי מאוד.. ולא אעשה משהו שאני לא שלמה איתו וחוץ מזה גברת שופטת! הוא כן מעוניין בי מערכת יחסים רצינית.. :)
 

La Milagrosa

New member
אז את לוקחת אותו ביד להראות לו מה השארת באסלה?

לפני שהורדת את המים?
לא, כי אם חייבים לדבר על הכל, אז .... הבנת את המשל?
על סמך מה החלטת, אגב, שהאדון "מעוניין בקשר רציני" איתך?
לא, כי גבר שמעוניין בקשר רציני דואג שלא יישנו אצלו שיכורות אחרות, ובטח שלא ישאירו לו חזיות למזכרת.
איזה דור אומלל אתם, יה ווראדי.
 

נוסעת27

New member
אני מסכימה עם להמילגרוסה שהדור שלנו דפוק

אבל אני חושבת שהיא נותנת עצות ונקודת מבט מהדור שלה. וכל דור מצקצק בלשון לעבר הדור שאחריו. גם אני, שאני איפשהו באמצע. אבל אני יותר קרובה לדור של היזיזם והסטוצים וההיכרויות דרך אתרים במקום פנים מול פנים. אז אני קצת יותר מבינה איך קשר יכול להתחיל להיבנות ממקום לא מחייב.
&nbsp
מכיוון שאת גם שכבת עם אחרים במקביל, ולא עשיתם שיחת יחסינו לאן, אין שום מניעה שבחורה תישן אצלו. (ובואי נודה בזה, בחורה שיכורה שישנה אצל מישהו ושוכחת שם חזייה זה קצת בואי תתעוררי על החיים שלך חמודה ו-ע-כ-ש-יו). את בהחלט יכולה ליזום שיחה.
&nbsp
אבל קחי בחשבון שהדבר שבאמת מטריד כאן שיש מצב טוב שהוא שיקר לך. כמובן שיש איזשהו סיכוי בעולם שבאמת הוא היה ילד חמוד ותמים ובחורה ישנה אצלו וזרקה את החזייה שלה באמצע הלילה וכולם היו ילדים טובים אבל איכשהו לא נראה לי... מה לא הייתה אף חברה שלה/מכרה שהיא יכלה לישון אצלה באותו ערב...? ואם הוא ידע שהוא יוצא עם מישהי ולא רוצה להסתבך, לא יכול היה לבקש מאיזה חבר שייתן לה לישון על הספה..? אני בטוחה שהיו עוד אופציות למרות שהוא הציג את זה כאילו לא היו.
&nbsp
אם את בטוחה שהוא מדבר אמת
אז תעשי שיחה רצינית ותחליטו שדיי עם השטויות מצד שניכם ותראי מה קורה. אגב אני מכירה זוג שהתחילו מיזיזות והתחתנו, והם הזוג הכי מאושר ומאוהב שאני מכירה. רק אומרת..
 
שלום

קשה לסמוך על קשר שהוא רק להנאה חומרית, צריך אמון. אם הוא אוהב אותך, תוכלי לסמוך עליו שלא יבגוד. לפי התנהגותו אלייך תדעי כמה הוא אוהב. כדאי שתשאלי אותו בבירור למה הבחורה שכחה אצלו חזייה, כדי שלא יהיה חשד. אם יש משהו מחשיד, כדאי לבדוק עניינית.
&nbsp
 
למעלה