יו

Thanos

New member
יו

שני דברים: 1. היי לכל מי שזוכר אותי (איפה בר ד"א?) 2. איפה אפשר לראות את הקליפ של nobody's home שלא בערוצי המוזיקה?
 
שלום גם לך.

1. אני לא זוכרת אותך אבל היי בכל מקרה:). ובר איפשהו בעולם הזה. אני מקוה לפחות... 2. יש מלא אתרים שיש בהם את זה. אל תשאל אותי איזה אני לא יודעת. ראיתי את זה כשזה יצא ויש לי את זה איפשהו ואני רואה מידי פעם..אין לי מושג..
. אולי אשכר תדע.
. אשכר הכל מאהבההההההההההה!!
 

PaintedInBlack

New member
לPaintedInBlack:)

בר פה...:) נמנמ אני בעונש מיום ראשון ואני לא אמורה להיות על המחשב וכל היום הייתי בחזרות/הופעות/מנוחה ושכחתי מתום ואני כועסת על עצמי כי תכננתי להתקשר אליה ולצעוק עליה בטלפון אבל זה יצא דווקא ביום שהופעתי
 
למעלה