יו כמה מרק עצבני....

יו כמה מרק עצבני....

מרק מה קרה ממי דרכתי על היבלת שלך ...כואבת ממי?? חוץ מזה יום טוב לך ידידי היקר ואם היית קצת לומד לקרוא את מה שאני כותבת היית מנסה אולי לפחות להזדהות ..אך דרך המלחמה קוסמת לך יותר מאשר דרך השלום...כמה חבל כמה וכמה פטאתי ..הועפתי מכל הפורומים??? המממממממ לא ידוע לי על כך חומד..דרך אגב אני מקווה שאתה מרגיש טוב גם כשאתה ממש כועס ומאדים מרוב כעס ואדום כמו עגבניה למראה שמי ..ועוד דבר הייתי שמחה שתביע גם אתה איזה דעה משל עצמך חיובית עד כמה שאפשר..כי רוע יש מספיק בעולמנו אין צורך להוסיף עוד רוע חשוב על מחשבה חיובית נעימה בונה ואוהבת..שא ברכה חמה למרות שהינך רוצה להחשב אוייב מושבע שלי..דרך אגב סבא`לה היי מזמן לא שמעתי ממך מילה ...קצת דואגת נכדתך האוהבת שועלת המדבר..
 
הקשיבי טוב לורה-זו שהעיפו מנענע!!!!

את שמי-אל תזכירי פה יותר לשוא לא לטוב ולא לרע בערב יטפלו בך גם בצ`אט תקבלי בשורש אף מילה יותר הקשורה אלי.. ובערב...הפתעה.. מרק.
 
למרקי H-)

מרק שלום מקווה שבאמת תצליחו להעיף את הלורה הזאת היא פשוט אסון מהלך על שתיים תעשו הכל שלא תהיה בחדר שלנו חזק ואמץ
 
למעלה