יו, איזה שקט...

אילה.

New member
יו, איזה שקט...

<פוסעת על קצות האצבעות בין כל האנשים שמוטלים פה, מעורטלים, מכורבלים, מרוצים... אוספת כאן חולצה, שם גרב, מסדרת בערימה, הולכת לאט לאט לשים מים במיחם... שירתחו עד שכולם יתעוררו...> בוקר טוףףף :) אילה
 

אילה.

New member
ששששששששש

מה אתה בא לי מאחורה ומקפיץ אותי, אה? אני זאת שלא אוהבת שבאים מאחורה, שכחת? אוףףףף כל הזמן מתבלבלים אלה... אילה למה, למה, למה?????
 
למעלה