יותר מידיי ידע

יותר מידיי ידע

בזמן האחרון ישנה תופעה שחוזרת על עצמה ומציקה לי - התופעה היא : אחרי שיעורי קונג פו או לפעמים אחרי שאני קורא דברים מאירים פה הפורום או לפעמים כשאני מודט ומקבל תובנה קטנה - אני מרגיש לא טוב - ההרגשה היא משהו בסגנון יותר מידיי אנרגיה בגוף ואני לא ממש מצליח לתעל אותה לכיוונים חיובים בדרך כלל , אני מרגיש כאילו אני מסתכל אל תוך אין סוף זה מפחיד ולא נעים וזה נובע תמיד מקבלה של ידע - זה קרה לכם? התגברת על זה? אתם לא יודעים על מה אני מדבר?? :(
 
אכן...

אני יודע היטב על מה אתה מדבר. לא יודע אם תתחבר למה שאכתוב, אבל אכתוב זאת בכל זאת: זה קרה לי בתקופה של לימודים אינטנסיביים בנושא הגוף-נפש. הייתי נרגש מאוד מן היכולות החדשות שלפתע גיליתי, והייתי יושב ומנסה לשמור כל הזמן על רמה של מודעות (איזה מן אידיוט יותר על מודעות
) הדברים שהייתי מגלה היו מאוד מרגשים, כפי שאמרתי, והתקשיתי מאוד לעשות את ה-CUT ולחזור אל העולם ה"אמיתי" (כאילו, יענו
אמיתי) אבל בכל זאת מה שהחברה מחשיבה כ"אמיתי." היום זה קורה לי הרבה פחות, כי אני יותר ממוקד גם בעשייה שקשורה בעולם ה"יום-יום" (בזמנו הייתי מובטל ולא היה לי אפילו רעיון כיצד אתמודד אי פעם עם ה"עולם היומיומי") והיה לי כל הזמן שבעולם לחקור את עצמי, ומי בכלל רוצה למצוא עבודה כשאפשר לעשות מדיטציה ולהגיע לרמות "גבוהות" של מודעות, ולתחושה כה עוצמתית בגוף
) אינני יודע מה התשובה בשבילך, בשבילי התשובה היא להתמקד יותר בעולם ה"יומיומי", לעבוד לפי תוכנית, לרקוד בינתיים על שתי החתונות. אני מקווה שיום אחד אוכל לחזור ולהקדיש יותר זמן ואנרגיה לחקר העוצמה והאנרגיה, אבל בינתיים אני מנסה לשים שתי רגליים על הקרקע (ומקווה שתוכניתי אכן מוליכה אותי להיכן שאני רוצה)
שלך, קסם אמיתי!!!
 

מלאווח

New member
למה אתה מפרש את ההרגשה

כ"לא טובה" ? מי מפרש את ההרגשה כלא טובה ? אולי זה שמפחד מהלא נודע? זה שפוחד לעוף, לפרוש כנפיים ? זה רוצה תמיד להיות בשליטה, עם המושכות בידיים? עצתי היא פשוטה... קבל את החסד הנפלא הזה בחיבוק, עצום עיניים, ופשוט הרפה ... לך איתו לאיבוד...כי קבלת כאן מתנה נהדרת... יום טוב, אחי מלאווח
 
למעלה