יובל איילון
New member
יותר מידיי ידע
בזמן האחרון ישנה תופעה שחוזרת על עצמה ומציקה לי - התופעה היא : אחרי שיעורי קונג פו או לפעמים אחרי שאני קורא דברים מאירים פה הפורום או לפעמים כשאני מודט ומקבל תובנה קטנה - אני מרגיש לא טוב - ההרגשה היא משהו בסגנון יותר מידיי אנרגיה בגוף ואני לא ממש מצליח לתעל אותה לכיוונים חיובים בדרך כלל , אני מרגיש כאילו אני מסתכל אל תוך אין סוף זה מפחיד ולא נעים וזה נובע תמיד מקבלה של ידע - זה קרה לכם? התגברת על זה? אתם לא יודעים על מה אני מדבר??
בזמן האחרון ישנה תופעה שחוזרת על עצמה ומציקה לי - התופעה היא : אחרי שיעורי קונג פו או לפעמים אחרי שאני קורא דברים מאירים פה הפורום או לפעמים כשאני מודט ומקבל תובנה קטנה - אני מרגיש לא טוב - ההרגשה היא משהו בסגנון יותר מידיי אנרגיה בגוף ואני לא ממש מצליח לתעל אותה לכיוונים חיובים בדרך כלל , אני מרגיש כאילו אני מסתכל אל תוך אין סוף זה מפחיד ולא נעים וזה נובע תמיד מקבלה של ידע - זה קרה לכם? התגברת על זה? אתם לא יודעים על מה אני מדבר??