יותר מזל משכל

נעמי155

New member
יותר מזל משכל

תמיד נוהגים לומר שמזל עדיף על שכל
אבל מה קורה כשיש מזל ואין שכל לנצל את ההזדמנויות?


http://www.baba-mail.co.il/Content.aspx?emailid=31284&memberid=1032197
 

tzachy

New member
חביב


ודי נכון... מישהו פעם אמר שלאנשים מצליחים אין ברוב המקרים יותר מזל מאחרים, הם פשוט יודעים לזהותו.
 
נהנתי


בכל אמירה/סיפור שנשמעים קיטשיים להפליא
טמון משהו בסיסי נכון מאד שכדאי לחשוב עליו שוב.

אני ממנה אותך ל
הקיטש של הפורום

בעצם כבר יש לך מינוי כזה
 

פריאל 12

New member
רגע רגע

לפני שאת מכתירה את נעמי...
אני יכולה לחלוק עמה בכתר? (מה שנקרא: "לגעת בתהילה"/"אבק של כוכבים"....)
 

נעמי155

New member
מה דעתך

שנעשה רוטציה? כמו הטבחים בצבא...שבוע שבוע?
רק שתדעי שעל התנהגות טובה,מקבלים צ'ופרים
למה אני מספרת לך בעצם? בסוף תחלוף לה תהילת עולם
ואשאר מחוסרת תואר וכתר
 
למעלה