סתם בלי שם
New member
יושב על כוס קפה...
יושב על הספה...אם כוס קפה... יושב ומחכה כי אותך אני רוצה... מביט אל השמיים... חיוכך המקסים עומד מול עיני... היכן את אהובתי... היכן את אהבת חיי... הקפה מתקרר והזמן ממהר... קם ונעמד ברקע סוס דוהר... חושב עלייך כל הזמן... רוצה אותך איתי לעד... אהובתי היחידה המלאך... השומר עליי מכל רע... הכוס התרוקנה נגמר הקפה... נשארתי אם הזכרונות... ואת את...את... עם מישהו אחר... הולך ברחוב ועלייך חושב... מפנטז על אותם ימים נפלאים... רוצה אותך לידי לנשק את... שפתייך לחוש את חום גופך... ובוספו של דבר לומר לעולם... ``אותך אני אוהב...`` שיהיה לנו רק טוב...
יושב על הספה...אם כוס קפה... יושב ומחכה כי אותך אני רוצה... מביט אל השמיים... חיוכך המקסים עומד מול עיני... היכן את אהובתי... היכן את אהבת חיי... הקפה מתקרר והזמן ממהר... קם ונעמד ברקע סוס דוהר... חושב עלייך כל הזמן... רוצה אותך איתי לעד... אהובתי היחידה המלאך... השומר עליי מכל רע... הכוס התרוקנה נגמר הקפה... נשארתי אם הזכרונות... ואת את...את... עם מישהו אחר... הולך ברחוב ועלייך חושב... מפנטז על אותם ימים נפלאים... רוצה אותך לידי לנשק את... שפתייך לחוש את חום גופך... ובוספו של דבר לומר לעולם... ``אותך אני אוהב...`` שיהיה לנו רק טוב...