יושב על כוס קפה...

יושב על כוס קפה...

יושב על הספה...אם כוס קפה... יושב ומחכה כי אותך אני רוצה... מביט אל השמיים... חיוכך המקסים עומד מול עיני... היכן את אהובתי... היכן את אהבת חיי... הקפה מתקרר והזמן ממהר... קם ונעמד ברקע סוס דוהר... חושב עלייך כל הזמן... רוצה אותך איתי לעד... אהובתי היחידה המלאך... השומר עליי מכל רע... הכוס התרוקנה נגמר הקפה... נשארתי אם הזכרונות... ואת את...את... עם מישהו אחר... הולך ברחוב ועלייך חושב... מפנטז על אותם ימים נפלאים... רוצה אותך לידי לנשק את... שפתייך לחוש את חום גופך... ובוספו של דבר לומר לעולם... ``אותך אני אוהב...`` שיהיה לנו רק טוב...
 

אפרת.א

New member
יושבת מולך..

מחייכת, עיניה בורקות יושבת מולך - מחכה. עילאית, אלוהית התחושה... מביטה, רואה דרכך את אותם זכרונות.. גשם יורד, עלטה... מתעצם מתגלגל, רעם סוער מסתלסל... ליבך הפועם בחוזקה - מבטך העצוב אל מולה... מנגנים יחדיו - לכבודה... כוס קפה התרוקנה, הנה - מעט...קט... ו... כוס קפה נוספת - לך מחכה... לך, סתם בלי שם: בתקוה שיום יבוא ובמהרה - תמצא אותה, בשלמותה את אהבתך....ואז - על כוס קפה מהבילה...כשחם בלב - תשיר לה שיר של אהבה... אהבתי את הפשטות היפה במילותך - את התחושה הנפלאה שהעברת בעוצמה. אפרת.
 
למעלה