יושב לו איש ברספ"ן וממציא את החשבון מחדש.

zina71955

New member
"כמו האחרים"? מה אתה יודע על מה שנעשה בעבר? נראה לי שרצוי

שתעשה שיעורי בית לפני שאתה מטיף לנו מוסר.
 

donysh

New member
ברגע שמועדון שייטי כרמל אולץ לפנות את המועדון הישן,היה ברור

המקום הישן עדיין עומד מיותם,לא נעשה בו כל שימוש,וחברי המועדון שנזרקו משם,והפסידו במשפט נגד חנ"י,יצרו תקדים להעלאות מחירים,והניסיון להפיכת מעגן הדייג קישון למרינה, כנראה מצליח לחנ"י. עובדה!!!
 

danielia1

New member
כשהמועדון החליט לפעול בדרך משפטית אמרו שם בחנ"י , נפרק אותם

וחסל. המרינה עומדת לחני כמו קוץ בגרון.
ברוך הבא עם הסאן 40 מקווה שיהיה לך מקום.
 

sail2015

New member
תעריפי עגינה בשביט

לפי תקנות הנמלים מעגנות חובה על מפעיל המעגנה לתת שירותי אספנה (סעיף 38) לתקנות וכן חובה בתחנת תדלוק (סעיף 44)
לתקנות.
 

sail2015

New member
תעריפי עגינה

להתייעץ עם משפטן ולתת תגובה עד התאריך הנקוב במכתב
 

zina71955

New member
על פי פרטיך אתה מתגורר באיזור חיפה.

אינך מכיר את ההיסטוריה של הנושא הזה? בכל אופן, אתה חופשי להתיעץ.
 

uai200

New member
בהרצליה משלמים פחות - שם כל כלי שייט נמצא בשותפות של 3-4

בתור מי שממתין (בשותף עם כמה חברים) כבר שנים בתור לעגינה במרינה שביט, תור שאף פעם לא מתקדם, הגיע הזמן שבעלי היאכטות העוגנות במרינה שביט יתחילו גם הם (כמו חבריהם במרינה הרצליה) למצוא שותפים לכלי השייט וכך יקטינו באופן ניכר את עלות העגינה ועלויות נוספות. בדרך זו המרינה תתן שירותים להרבה יותר שייטים, לא נראה יאכטות שיוצאות לים אולי פעם בכמה חודשים, והתור לעגינה יתקצר או אפילו יעלם. בינינו, כמה אחוז מהזמן אתם משתמשים ביאכטה ?


מתוך היכרות אישית עם כמה בעלי יאכטות בשותפות במרינה הרצליה, הסידור הזה עובד מעולה, היאכטות מתוחזקות יותר טוב, ומגיעות ליוון בכל קיץ - יש שותפים ששטים הלוך, ואחרים ששטים את הדרך חזור, ולעיתים אחרים טסים ליוון ושטים בין האיים.
 

amisil

New member
הפוסט הזה נועד למי ששט ביאכטה שלו, לא למי שעושה איתה אהבה

 
למעלה