יורם זה גדול

uri32h

New member
יורם זה גדול

כל סמל פגז, האמת כל אחד מהם הוא מצוין ואני מאד מתרשם אם נוכל להמשיך עיצובית את סמלי הקבוצות וכו' באיכות כזו אנחנו בדרך הנכונה
 
למעלה