יורו 2012 מח' 1 בית ג' אירלנד vs קרואטיה

itzikon5352106

New member
יורו 2012 מח' 1 בית ג' אירלנד vs קרואטיה

שעה: 21:45 שידור: ערוץ 10

עשור לאחד משחקה האחרון בטורניר גדול,תעלה אירלנד הערב למשחקה מול קרואטיה,נבחרת אשר סומנה מראש ע"י האירים כאופציה להוציא נקודות כדי לספק טורניר כמה שיותר מכובד.
מבחינת ההרכב המשוער,אין הפתעות רבות.
כל השחקנים כשירים ומלבד דאגה קטנה מאי שיתופו של גיבן בגלל פציעה שהתבררה כלא חמורה,לא היו בעיות של כשירות וחיסורים במחנה האירי.
אירלנד,כמו שאמרתי בסיקור הבית,היא אומנם נבחרת חלשה על הנייר אך שילוב בין היכולת הטקטית שהנחיל טראפטוני לנבחרת,לבין הקשיחות והנחישות הבריטית אותם רוכשים האירים כבר מלידה-יכולים ליצור שילוב שיפתיע נבחרות רבות ובניהם גם את קרואטיה.
הרכב משוער: גיבן; או'שיי, דאן, סט. לאשג'ר, וורד; דאף, ווילאן, אנדרוז, מק'גידי; לונג, קין.

השלב האחרון בכוהנתו של ביליץ' בנבחרת יהיה ביורו ולאחר סיומו יעבור לאמן ברוסיה עבור הון עתק ואין ספק שירצה לסיים את כהונתו בטעם מתוק ככל האפשר.
קרואטיה אומנם חלשה על הנייר משתי האימפריות איתם נפלה בגורל,אך עם הבעיות הרבות שנפלו על המחנה האיטלקי,העפלה לשלב הבא היא ממש לא בשמיים עבור הקרואטים.
בדומה לאירים,גם לקרואטים אין בעיות של כשירות וביליץ' ייהנה מהרכב מלא והחזק ביותר שהוא יכול להעמיד פרט ,כמובן ,לאיבציה אוליץ',שנפצע בראשית ההכנות של הנבחרת והוא כבר בביתו ולא חלק מן הסגל.
ביליץ', כהרגלו, לא הצטנע בלשון המעטה ואמר לפני מספר ימים כי מבחינתו קרואטיה היא מועמדת לזכייה בטורניר.אם אכן ביליץ' חושב כך,אז נבחרתו חייבת לאסוף "נקודות בטוחות" מול יריבה ברמתה של אירלנד אם היא רוצה להפתיע ולתפוס את אחד מ-2 המקומות הראשונים.
ההרכב של הקראוטים מסתמן כהתקפי מאוד כאשר מודריץ' וראקיטיץ' יישתפו פעולה המרכז הקישור ואין ספק שזה מראה על כוונה ברורה של ביליץ' לנסות ולהחזיק בכדור ולהשיג הכרעה כמה שיותר מוקדמת.
הרכב משוער: פלטיקוסה; צ'ורלוקה, שילדנפלד, שימוניץ', סטריניץ'; סרנה, מודריץ', רקיטיץ', פראניץ'; מנדז'וקיץ', ילביץ'.
 

רז 1978

New member
לפחות את המשחק הזה אני אראה

בניגוד למשחק בין איטליה לספרד שלא ראיתי בגלל שאין לי צ'רלטון

אירלנד בטורניר יורו ראשון מאז 1988 וטורניר גמר גדול ראשון מאז מונדיאל 2002 מול קרואטיה שנעדרה ממונדיאל 2010

האירים עשו את שלהם בזה שהם עלו לטורנרי הגמר אחרי הרבה ניסיונות כושלים להעפיל ליורו אך יש לזכור שההגרלה העירה להם פנים שבפליאוף שעה שהם קיבלו את ההגרלה כי קלה שיכלו לבקש (אסטוניה)

אם שתי הנבחרות ירצו להעפיל לרבע הגמר הן יהיו חייבות לנצח היום וכמובן להפתיע את איטליה או ספרד מי שתפסיד היום אפשר יהיה לומר עליה שכבר היום היא תאבד מעשית את סיכוייה להעפיל לרבע הגמר כי מי שתפסיד היום קצת קשה לי לראות אותה מפתיעה אח"כ את איטליה וספרד

אני הולך על הקרואטים ומהמר שהם מנצחים היום
 

טל851

New member
למה אתה לא רואה באינטרנט?

היה שידור מאוד טוב (ב-espn)
 

רז 1978

New member
וכבר קרואטיה עולה ליתרון

ממש הפקרות מה שהיה בההגנה האירית
 

Cade Foster

New member
לא יודע אם זה המדים או הבירה

אבל כל שחקני אירלנד בלי שום יוצא מן הכלל נראים overweight...
 
למעלה