אתה יודע מה כייף? אני אגיד לך סער!
כשחורף בחוץ, נורא קר,,,מרוב הקור, הביצים של השחקנים קופאים,,, ושלא נדבר על הקהל, אוהדים משני הקבוצות רבים כדי שיהיה להם חם קצת,,, ואתה, אתה יושב בסבבה בבית, עם פיצוחים,,, עם בירה,,,מתחת לשמיכה,,,,והמזגן מחמם את הבית,,,, וכשיש גול,,,, צועקים, שמחים,, קופצים על המיטה,, ומשתוללים,,, ואם מנצחים,,, אז יש חשק ל,,,,,, מה צריך יותר טוב מזה?