יורד גשם... יורד גשם...

נעמי 1

New member
יורד גשם... יורד גשם...

איזה ריח טרי של בוקר... (ואני לא מתה על החורף). בוקר טוב לכולם ביום שאחרי ה11 בספטמבר. נעמי
 
גשם ?????

נעמיל´ה את בארץ ?? לא רואה גשם גם לא במישקפת אוהב את הריח של האחרי
 

קסומה

New member
עוד רגע, עוד מעט

גם פה יירד גשם.......השמים אפורים, האוירה משגעת........עושה לי חשק להתכרבל במיטה מתחת לפוך.
 
פה ירד אתמול וירד בבוקר מוקדם

ועדין השמים אפורים ואין כל כך שמש...אוחחחחחחחח החורף מתה על החורף
 
החג היינו בצפון

וביום הראשון של החג, בשבת ירד ממש מבול אבל שעה אח"כ ......... השמש יצאה ואנחנו ........לבריכה
 

נשית~37

New member
בוקר טוב אנשים...

למה לי אין גשם? הא?
אני מתה על גשם.....
ועל החורף .....
ועל פוך.....והתכרבלות.....
 

מיכל31

New member
בוקר טוב יקירתי

עד שהוא מגיע אלינו ....... שונאת חורף, אוהבת את בגדי החורף. יום נעים לך!
 

yafit75

New member
גם אלי לא הגיע הגשם,,,,

אולי אני אלך אליו? בוקר טוב עוף החול,,, בוקר טוב מיכל!
 
אני מתה שיגיע כבר החורף

ללבוש בגדי חורף חמימים. שירד גשם חזק ואני עם בעלי האהוב נתכרבל ביחד במיטה. איזה כיףףףףףף שיגיע כבר החורף.
 

sahr12

New member
החורף בעיניי העונה הכי רומנטית..

כייף כזה.....שפעת,אתה מתכרבל במיטה.....רוס סרוויס של תה,לימונים, בקבוק גומי עם מים חמים,וולטרן...דקסמול AM´PM,נוסדיקס,נאפזאלין, מדחומים נדחמים לך לפה,לתחת,מורחים עליי עראק,קונייאק,רדבול,וודקה, פותחים לי פאב על הגוף..חחחחחחחחחחחחחחחח ובכל זאת מת על החורף....... (בגלל הכייף לשחק כדורגל בגשם)
 

yafit75

New member
לשחק כדורגל בחורף? ממש באסה!!!

הדשא הופך מגעיל, רטוב,,, ותמיד ליד השער יש מליאן בוץ,,, באסה גמורה,,, וסער,, הטוסט של אתמול,,,, אתה צריך לעשות שיעורי בית,,, וללמוד איך עושים טוסט טעים,,,, בוקר טוב!
 

sahr12

New member
לצופים-ות בטלויזיה זה באסה

למי שמשחק.....אין כייף גדול מזה... גם לך בקר אור....
 

yafit75

New member
אתה יודע מה כייף? אני אגיד לך סער!

כשחורף בחוץ, נורא קר,,,מרוב הקור, הביצים של השחקנים קופאים,,, ושלא נדבר על הקהל, אוהדים משני הקבוצות רבים כדי שיהיה להם חם קצת,,, ואתה, אתה יושב בסבבה בבית, עם פיצוחים,,, עם בירה,,,מתחת לשמיכה,,,,והמזגן מחמם את הבית,,,, וכשיש גול,,,, צועקים, שמחים,, קופצים על המיטה,, ומשתוללים,,, ואם מנצחים,,, אז יש חשק ל,,,,,, מה צריך יותר טוב מזה?
 
חחחחחחחחחחחחחחחח

אני מאוד אוהבת את החורף למרות שכל שנה יש לי שפעת שבוע וכל הזמן אני נרטבת בגשם ושאני מחכה לאוטובוס המכוניות משפריצות עליי מים. אבל לא מחליפה את החורף בשום עונה אחרת. מה שגם יש לי בחורף יום הולדת.
 
יפיתוש.....

נוסעת לראות את הירוקים שלך באולדטרפורד ???? כי אם כן יש כמה דברים בדיוטי פרי שחשבתי ש.....
 

yafit75

New member
עוף,,,

אני נוסעת למשחק,,, ועוברת דרך הדיוטי פרי,,, תכין לי רשימה,, ותשלח לי אותה למיסרים אישיים!!!!
 
למעלה