יוק ודוושות ל FS2004

eli eagle

New member
יוק ודוושות ל FS2004../images/Emo53.gif

מי יכול להמליץ לי על ערכה של הגה (יוק) ודוושות לפלייט. איזה מוצר איזה חברה איפה לקנות ומחירים.
 

Daddy DJ

New member
CH Products

החברה היחידה שאני מכיר שמייצרים יוק ומצערות יש להם גם פדלים מחירים... פעם אחרונה שבדקתי היה בסביבות ה 800 שקל כל דבר שם וזה המחירים באתר של החברה, לא ראיתי את המוצרים שלהם בארץ
 

אמיר72

New member
ל-CH יש בעייה

לי יש ערכה מלאה של CH - קומבטסטיק, מצערת PRO ופדלים PRO, הכל בחיבור רגיל (לא USB). הבעייה - לא מסתדר עם כל מחשב, לעתים המערכת מהירה מדי עבור כרטיס הקול. אני נאלצתי לייבא באופן אישי כרטיס ISA יעודי של CH כדי לחבר אליו את המערכת, ורק אז זה עבד. עוד בעייה - למוצרים הללו (אלה שאינם USB) אין תמיכה בחלונות XP.
 
זאת לא הפעם הראשונה

שאני שומע בעיות של CH עם חיבור שהוא לא USB. אני בכל אופן ממליץ לכל מי שקונה מוצר של CH, שיקנה רק USB.
 

Daddy DJ

New member
יש לי יוק של CH ישן ישן ו..

הוא לא עושה לי צרות... זה ה Virtual Pilot לבן כזה עם שני כפתורים ומצערת עליו... (קיבלתי אותו ממישהו) שחיברתי ב XP והתקנתי לא היו בעיות... לא שיחקתי איתו רק בדקתי שהמחשב תופס אותו אני עובד עם 2000 עכשיו אז זה לא מפריע לי מעצבן שיש לי הגה עם דוושות אבל הוא גם מתחבר לגיים פורט... (כמו ההגה או הג'ויסטיק שיש לי) ואי אפשר להשתמש בשניהם בו זמנית... (בתור פדלים)
 

singera

New member
הנה מגוון אפשרויות:

א) קנה מתאם USB > MIDI ב) קנה כרטיס קול פשוט ג) קנה כרטיס ממשקים
 

singera

New member
הנה דוג' למתאם USB לממשק כפול

http://www.plonter.co.il/Products_Results.tmpl?command=search&db=^catalog.txt&cart=10728544501478543&EQshelfDATArq=USB%20To%20GamePort&eqdivisiondatarq=USB&Max=20&lang=heb&sortitems=1
 

רן 56

New member
Plonter עוד קיימים ?

קראת לא ממזמן שהם תחת כונס נכסים או משהו בסיגנון והרבה אנשים שהזמינו מהם ושילמו, לא זכו לפגוש את המצורים. תבדוק טוב לפני ביצוע הרכישה. יום נעים, רן.
 
למעלה