יופי של רעיונות

paz10

New member
יופי של רעיונות

מזמן מזמן לא הייתי כאן והים הזדקקתי נואשות לרעיונות לסוף שנה, אז נכנסתי לפורום שלנו הגננות. חיזקו ואימצו גננות יקרות במיוחד בימים האחרונים שהם הכי קשים. טל-גל אין כמוך!!!!!!
 

טלגל

New member
תודה פזפז אבל מירב המחמאות

מגיעות לבנות כאן, שאחווה כזו כבר נדיר למצוא ולראות בחינוך הלוואי שזה היה משפיע יותר בשטח. אתן 10!
 
למעלה