יוסי שניר פוטר!

מצב
הנושא נעול.

אדיה

New member
גם שניר היה מינוי פוליטי...

בממשלה הנגועה במינויים פוליטיים
זה היה צפוי...
גם שניר היה מינוי פוליטי...
של אפרים סנה. כדי למנותו הודח מי שנחשב למנכ"ל מצליח ומחולל המהפך ברכבת ישראל - עמוס עוזאני. (בעצם גם עוזאני היה מינוי פוליטי)
 

mister K

New member
חבל מאוד

גם שניר היה מינוי פוליטי...
של אפרים סנה. כדי למנותו הודח מי שנחשב למנכ"ל מצליח ומחולל המהפך ברכבת ישראל - עמוס עוזאני. (בעצם גם עוזאני היה מינוי פוליטי)
חבל מאוד
גרוע מאוד שבגוף מקצועי כמו רכבת ישראל, ממונה המנכ"ל במינוי פוליטי באופן קבוע. אבל זו המדינה שלנו.
 

suprman1

New member
עצוב ומקומם../images/Emo46.gif

יוסי שניר פוטר!
ראו ידיעה בלעדית של יואב יצחק: יובל
עצוב ומקומם

יוסי שניר תרם רבות לפיתוח הרכבת מאז היחל כהונתו. חבל מאוד שתפקידים במדינה שלנו מושפעים ממינוים פוליטיים ולא ממניעים מקצועים, לכן מדינת ישראל מפגרת בתשתיות בעיקר של מסילות ברזל אחרי מדינות רבות בעולם. לדעתי צריך לפטר את שר התחבורה כי הוא השר הגרוע ביותר שידעה מדינתנו עד כה, התשתיות כלל לא מעניינות אותו אלא רק פיתוח המאחזים והערים בשטחים. אני מקווה מאוד שמפת הדרכים תתקדם מהר מאוד כדי שהוא יועיל בטובו לפרוש מהממשלה. אני חושב שצריך לעשות לשרים ולבעלי תפקידים במגזר הציבורי מבחני התאמה במכונים חיצוניים(פילת, קינן שפי וכו')על מנת לבחון את התאמתם הספציפית לתפקיד שאותו הם אמורים למלא, בדיוק כמו שחברות פרטיות ממיינות עובדים
אני מצטער שההודעה הזו בעלת אופי פוליטי, אבל הידיעה מאוד מקוממת, והיא גם באה בהמשך לשרשור על רכבת לאריאל, כך שהכל מסתדר כמו פאזל: שר התחבורה ממנה את אנשי שלומו, שר התחבורה לא מתעניין כלל בתשתיות של הרכבת ונתב"ג 2000 אלא אם מדובר ברכבת לאריאל או העברת שדה תעופה הרצליה לאריאל. חבל מאוד
 

mister K

New member
אתה צודק ב-100%../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

עצוב ומקומם

יוסי שניר תרם רבות לפיתוח הרכבת מאז היחל כהונתו. חבל מאוד שתפקידים במדינה שלנו מושפעים ממינוים פוליטיים ולא ממניעים מקצועים, לכן מדינת ישראל מפגרת בתשתיות בעיקר של מסילות ברזל אחרי מדינות רבות בעולם. לדעתי צריך לפטר את שר התחבורה כי הוא השר הגרוע ביותר שידעה מדינתנו עד כה, התשתיות כלל לא מעניינות אותו אלא רק פיתוח המאחזים והערים בשטחים. אני מקווה מאוד שמפת הדרכים תתקדם מהר מאוד כדי שהוא יועיל בטובו לפרוש מהממשלה. אני חושב שצריך לעשות לשרים ולבעלי תפקידים במגזר הציבורי מבחני התאמה במכונים חיצוניים(פילת, קינן שפי וכו')על מנת לבחון את התאמתם הספציפית לתפקיד שאותו הם אמורים למלא, בדיוק כמו שחברות פרטיות ממיינות עובדים
אני מצטער שההודעה הזו בעלת אופי פוליטי, אבל הידיעה מאוד מקוממת, והיא גם באה בהמשך לשרשור על רכבת לאריאל, כך שהכל מסתדר כמו פאזל: שר התחבורה ממנה את אנשי שלומו, שר התחבורה לא מתעניין כלל בתשתיות של הרכבת ונתב"ג 2000 אלא אם מדובר ברכבת לאריאל או העברת שדה תעופה הרצליה לאריאל. חבל מאוד
אתה צודק ב-100%

אני מסכים איתך במליון אחוז! כל דבר במדינה שלנו נעשה אך ורק לפי שיקולים פולטיים צרים! לצערי הדבר מתבטא בצורה ברורה גם בתחום התחבורה. החל מהרפורמה בתחבורה הציבורית שנועדה לחסל את אגד ודן, המשך בהקמת קו הרכבת לאריאל בעדיפות ראשונה והעברת שדה התעופה בהרצליה וכלה בפיטורו של יוסי שניר, שלו ללא ספק אחוזים נכבדים בהתפתחותה של רכבת ישראל בשנים האחרונות. כל ההחלטות האינטרסנטיות האלה מוציאות אותי מדעתי! הרי מה ליברמן באמת מבין בתחבורה??? הוא לא מבין כלום!!! הוא יושב שם רק על מנת לקיים את האינטרסים האישיים שלו על חשבון הציבור ועל מנת שיהיה לו כסא סביב שולחן הממשלה. וכמוהו אפשר לתת דוגמאות נוספות של שרים נוספים גם מסיעות אחרות. זה מה שרע בארץ שלנו, כל אחד דואג רק לעצמו ולאינטרסים שלו כולל הפוליטיקאים שמנצלים לשם כך את כוחם הרב. פשוט בושה!
 

אייל xxx

New member
אתה צודק ב200%

אתה צודק ב-100%

אני מסכים איתך במליון אחוז! כל דבר במדינה שלנו נעשה אך ורק לפי שיקולים פולטיים צרים! לצערי הדבר מתבטא בצורה ברורה גם בתחום התחבורה. החל מהרפורמה בתחבורה הציבורית שנועדה לחסל את אגד ודן, המשך בהקמת קו הרכבת לאריאל בעדיפות ראשונה והעברת שדה התעופה בהרצליה וכלה בפיטורו של יוסי שניר, שלו ללא ספק אחוזים נכבדים בהתפתחותה של רכבת ישראל בשנים האחרונות. כל ההחלטות האינטרסנטיות האלה מוציאות אותי מדעתי! הרי מה ליברמן באמת מבין בתחבורה??? הוא לא מבין כלום!!! הוא יושב שם רק על מנת לקיים את האינטרסים האישיים שלו על חשבון הציבור ועל מנת שיהיה לו כסא סביב שולחן הממשלה. וכמוהו אפשר לתת דוגמאות נוספות של שרים נוספים גם מסיעות אחרות. זה מה שרע בארץ שלנו, כל אחד דואג רק לעצמו ולאינטרסים שלו כולל הפוליטיקאים שמנצלים לשם כך את כוחם הרב. פשוט בושה!
אתה צודק ב200%
ליברמן וליכוד גונבים את המדינה חבל מאוד? גם שר מיותר
 

seffic

New member
כל המנכלים הם מינויים פוליטיים

אתה צודק ב-100%

אני מסכים איתך במליון אחוז! כל דבר במדינה שלנו נעשה אך ורק לפי שיקולים פולטיים צרים! לצערי הדבר מתבטא בצורה ברורה גם בתחום התחבורה. החל מהרפורמה בתחבורה הציבורית שנועדה לחסל את אגד ודן, המשך בהקמת קו הרכבת לאריאל בעדיפות ראשונה והעברת שדה התעופה בהרצליה וכלה בפיטורו של יוסי שניר, שלו ללא ספק אחוזים נכבדים בהתפתחותה של רכבת ישראל בשנים האחרונות. כל ההחלטות האינטרסנטיות האלה מוציאות אותי מדעתי! הרי מה ליברמן באמת מבין בתחבורה??? הוא לא מבין כלום!!! הוא יושב שם רק על מנת לקיים את האינטרסים האישיים שלו על חשבון הציבור ועל מנת שיהיה לו כסא סביב שולחן הממשלה. וכמוהו אפשר לתת דוגמאות נוספות של שרים נוספים גם מסיעות אחרות. זה מה שרע בארץ שלנו, כל אחד דואג רק לעצמו ולאינטרסים שלו כולל הפוליטיקאים שמנצלים לשם כך את כוחם הרב. פשוט בושה!
כל המנכלים הם מינויים פוליטיים
רכבת ישראל התפתחה בשנים האחרונות, לא בגלל מנכל זה או אחר. כולם מינויים והם נודדים מתפקיד לתפקיד. הצלחת הרכבת, היא רק ורק הודות לעובדיה הנאמנים ממחלקת ההנדסה עד לאחרון נהגי הקטר. ראשי ממשלה, שרים ושאר הגווארדיה הפוליטית, הולכים ובאים, ורק העובדים נשארים. כל עוד לא נפגע הדרג המיקצועי ברכבת, אין סיבה לדאגה. שניר יסתדר כמו כל קודמיו בתפקיד שהודחו (ויודחו). אני בטוח שהוא צפה זאת עם אחרי הבחירות, וכבר מחכה לו מקום חדש. את הח'ברה האלו לא תראו אף פעם מובטלים. לא צריך לרחם על אף אחד מהם. אולי פעם זה ישתנה. אני מקווה לטובת המדינה הזאת
 

אביב ש

New member
כולכם צודקים!! ב- 300%

כל המנכלים הם מינויים פוליטיים
רכבת ישראל התפתחה בשנים האחרונות, לא בגלל מנכל זה או אחר. כולם מינויים והם נודדים מתפקיד לתפקיד. הצלחת הרכבת, היא רק ורק הודות לעובדיה הנאמנים ממחלקת ההנדסה עד לאחרון נהגי הקטר. ראשי ממשלה, שרים ושאר הגווארדיה הפוליטית, הולכים ובאים, ורק העובדים נשארים. כל עוד לא נפגע הדרג המיקצועי ברכבת, אין סיבה לדאגה. שניר יסתדר כמו כל קודמיו בתפקיד שהודחו (ויודחו). אני בטוח שהוא צפה זאת עם אחרי הבחירות, וכבר מחכה לו מקום חדש. את הח'ברה האלו לא תראו אף פעם מובטלים. לא צריך לרחם על אף אחד מהם. אולי פעם זה ישתנה. אני מקווה לטובת המדינה הזאת
כולכם צודקים!! ב- 300%
 

suprman1

New member
כמובן שכולם מינויים פוליטיים ../images/Emo28.gif

כל המנכלים הם מינויים פוליטיים
רכבת ישראל התפתחה בשנים האחרונות, לא בגלל מנכל זה או אחר. כולם מינויים והם נודדים מתפקיד לתפקיד. הצלחת הרכבת, היא רק ורק הודות לעובדיה הנאמנים ממחלקת ההנדסה עד לאחרון נהגי הקטר. ראשי ממשלה, שרים ושאר הגווארדיה הפוליטית, הולכים ובאים, ורק העובדים נשארים. כל עוד לא נפגע הדרג המיקצועי ברכבת, אין סיבה לדאגה. שניר יסתדר כמו כל קודמיו בתפקיד שהודחו (ויודחו). אני בטוח שהוא צפה זאת עם אחרי הבחירות, וכבר מחכה לו מקום חדש. את הח'ברה האלו לא תראו אף פעם מובטלים. לא צריך לרחם על אף אחד מהם. אולי פעם זה ישתנה. אני מקווה לטובת המדינה הזאת
כמובן שכולם מינויים פוליטיים

ובטח לא צריך לרחם על אף אחד מהם, אני בטוח שליוסי שניר יש כמה תוכניות מגירה ושהוא לא ירעב ללחם, אבל מה לעשות שהמנכ"ל המכהן כבר נמצא במומנטום של עשיה, הוא בקיא מאוד במערכת ואמור להכיר לפרטי פרטים את כל התכניות של הקווים שבהקמה. ואז שר התחבורה מחליט למנות מנכ"ל אחר מטעמו והמערכת מזדעזעת, שכן כמו בצבא מנכ"ל חדש הוא גם מטאטא חדש, דבר ראשון הוא מטאטא הצידה את מה שלא נראה לו ומתחיל לקדם פרוייקטים שמעניינים אותו יותר(הכל עניין של סדרי עדיפויות). אז נכון שהפרוייקטים אינם החלטה בלעדית של המנכ"ל אבל הוא בהחלט יכול להשפיע על קדימות של פרוייקט מסויים(מבחינת משאבים וכח אדם)לעומת פרוייקט אחר שכבר נמצא בפיתוח(ע"י ביצוע תוכנית PERT-חישוב קדימויות לפרוייקטים שונים). גם שרי התחבורה שמתחלפים חדשות לבקרים
במדינתנו הקטנטונת אינם תורמים רבות לפיתוח התשתיות במדינה, אני לא זוכר מתי הייתה הפעם האחרונה ששר תחבורה כיהן בתפקיד קדנציה שלמה-4 שנים רצופות
. התוצאות לכל החילופים המיותרים הללו הם שמי שנפגע בסופו של דבר הם אנחנו האזרחים, וכל פיתוח התשתיות תלוי באופיו הפוליטי ומצע מפלגתו של השר המכהן: ראה ערך הקו לאריאל, שעד לא מזמן אפילו לא היה בגדר חלום בלהות
, לא שאני חושב שצריך לקחת ברצינות את הקו לאריאל, שכן במילא הכל בלבולי סרק שאין להם כל בסיס ואני בספק אם יצאו אי פעם לפועל בעתיד הנראה לעין
ושלא יעבדו עליכם
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה