"יומן" - אני מתבייש.
לאחר כתבת יומן על "התעוררות" השמאל כתבה שקיבלה סיוע מגורמי שמאל רבים, אני תמבייש ב"יומן" פשוט בושה, יומן הכין כתבה של קטילה מוחלטת של פעילות השמאל הציגו אותנו כחבורה של אנשים תמוהים שאף אחד לא רואה ואתם או שומע. פשוט בושה, שיא חדש בדמגוגיה של התקשורת ישראל. אני מתבייש בתקשורת הישראלית!
לאחר כתבת יומן על "התעוררות" השמאל כתבה שקיבלה סיוע מגורמי שמאל רבים, אני תמבייש ב"יומן" פשוט בושה, יומן הכין כתבה של קטילה מוחלטת של פעילות השמאל הציגו אותנו כחבורה של אנשים תמוהים שאף אחד לא רואה ואתם או שומע. פשוט בושה, שיא חדש בדמגוגיה של התקשורת ישראל. אני מתבייש בתקשורת הישראלית!