יום שישי הוא בלוג אקשן דיי, זוכרים?

wranger

New member
יום שישי הוא בלוג אקשן דיי, זוכרים?../images/Emo222.gif

זו השנה הרביעית שב-15 באוקטובר נערך Blog Action Day - קמפיין עולמי המבקש לרתום בלוגרים למען העלאת המודעות וקידום פעילות בנושאים סביבתיים-חברתיים. כל שנה היום מקבל נושא מרכזי אחר, ובלוגרים המבקשים לתרום לקמפיין כותבים רשומות סביב הנושא במטרה לעורר דיון. מתוך דיון כזה יכולים לעלות רעיונות יצירתיים, תוכניות, עצות ודרכי פעולה לשיפור המצב שקברניטים וקודקודים לא תמיד מצליחים לחשוב עליהם בעצמם. ב-2007 הנושא המרכזי של היום היה איכות הסביבה, ב-2008 הוא היה עוני, ובשנה שעברה כתבנו על שינויי האקלים בעולם (ההתחממות הגלובלית). השנה הוחלט שהיום יעסוק במים. בעוד שבעולם הכוונה היא למי שתיה שאינם ראויים לשתיה, ולעובדה שאחת מזכויות האדם הבסיסיות היא גישה למי שתיה, הרי שלנו הישראלים יש את הזוית שלנו, עם הכינרת שהולכת ונעלמת והחיסכון ההולך וגדל במים. בנוסף להצעות של בצלאל בבלוג הבית לנושאים לרשומה סביב הנושא הזה, אני מבקש להדגיש שלא מוכרחים לכתוב רשומה כבדה, ארוכה ודעתנית. אני, למשל, עדיין לא החלטתי לגמרי על מה אכתוב: אני יכול לכתוב למשל רשומה קצרה על איך אנחנו חוסכים במים בבית (משתמשים במי האמבטיה של הבן שלנו לספונג'ה בסלון; ואז יש ריח נעים של הסבון שלו בכל הבית); אני יכול להעלות תמונות או לספר על הטיול האחרון שעשינו לכינרת, ואיך ישנו באוהלים על רצועת חוף שפעם הייתה מלאה במים והיום היא יבשה לחלוטין; או אולי אכתוב על הפעם ההיא שהלכתי ברחוב, ראיתי צינור מים שהתפוצץ ודיווחתי ראשון לעירייה, או על כמה שזה מרגיז אותי לראות ממטרות שפועלות בצהריים, בשיא החום, כאשר אני יודע שהרבה יותר הגיוני להשקות בערב. בקיצור, אני לא יודע על מה אני אחליט לכתוב בסוף, אבל זה לא יהיה מניפסט דעתני וחוצב להבות, כי זה לא הסגנון שלי, והרי העיקר הוא שנושא הרשומה יהיה מים. זו גם הסיבה שזהו הנושא החם בבלוגיה השבוע. ההשתתפות חשובה בעיני. אני רוצה שהקוראים של הבלוג שלי יגיבו ונפתח דיון בתגובות, וגם אני כקורא מתכוון לפנות לי כמה שעות טובות ביום שישי ולשבת לקרוא רשומות של אחרים, לאו דווקא כאלה שאני קורא בדרך כלל. אני גם מקווה להוסיף לרשומה שלי לינקים לרשומות אחרות שאהבתי, כדי שאפשר יהיה להגיע באמצעות דילוגים מבלוג לבלוג גם לרשומות אחרות בנושא מים - כדי שהמודעות תחלחל לכולנו, וכדי להציף את נושא המים כלפי מעלה (וסליחה על שני משחקי המילים הדלוחים שבמשפט האחרון). מה עושים כדי להשתתף בבלוג אקשן דיי? כותבים. לא צריך יותר מזה, פשוט כותבים על מים, ואז מצרפים את תגית הנושא החם (מים), כדי שיהיה קל למצוא את הרשומה בתוך ים הרשומות (אוקיי, עוד משחק מילים דלוח. זהו, הפסקתי). כמו תמיד, אפשר להמליץ על רשומות בלוג אקשן דיי שכתבנו או קראנו בשרשור ההמלצות הרגיל בפורום הבלוגיה, ובנוסף - הנה חידוש מרגש - תוכלו להמליץ על הרשומה שלכם גם בפורום איכות הסביבה, בשרשור ייעודי שיפתח שם בקרוב לטובת בלוג אקשן דיי. אפשר גם להיכנס לאתר הרשמי של Blog Action Day, לרשום שם את הבלוג שלכם כמשתתף, ואולי לקבל קצת כניסות גם משם. אני כבר רשום.
אמנם בלוג אקשן דיי יחול באופן רשמי ב-15 באוקטובר, יום שישי הקרוב, אבל אין שום מניעה לפרסם את הרשומות שלכם כבר עכשיו. הנה, אני אקל עליכם: http://www.tapuz.co.il/blog/manageBlog.asp מוכנים? אקשן!
 

wranger

New member
אגב, לזריזים ובעלי הרדיו שביניכם -

היום בסביבות 14:20 אני אמור לעלות לשידור ברדיו 99FM ולספר קצת על בלוג אקשן דיי. התראה קצרה, אני יודע, אבל אם יזדמן לכם להגיע לסביבת רדיו בקרוב, תוכלו לשמוע את קולי הערב מדבר על בלוגים, איכות סביבה ומים.
 

wranger

New member
לא הספקתי. ../images/Emo10.gif

תכננתי לדבר איזה חצי שעה, אבל לרדיו היו תכניות אחרות. מילא, אולי בשנה הבאה.
 
נכון פספסתי?

פתחתי את הרדיו ב14.23 ושמעתי מישהו אומר תודה רבה ואת השדרנית מקריאה את המייל הירוק של התחנה! פעם הבאה תתריע כמו שצריך בבקשה
 

wranger

New member
אני הייתי המישהו

אז כן, הספקת לשמוע אותי.
ולגבי הדברים שאמרתי לפני כן, זה מה שכתוב בהודעה הראשית כאן למעלה, פחות או יותר.
 

Bezalel P

New member
מי שלא הספיק לשמוע את טל ברדיו../images/Emo251.gif

מוזמן לקרוא את תמליל השידור בקובץ המצורף. היה מעולה!
 

wranger

New member
תודה. ../images/Emo9.gif (אבל שלי יותר מגניב) ../images/Emo26.gif

אפשר גם להאזין לי מנסה לשכנע אתכם לכתוב על מים!
 

menzib

New member
שלום והזמנה מפורום איכות הסביבה

שלום לכם! השנה פורום איכות הסביבה משתף פעולה עם פורום הבלוגיה באירוע החשוב הזה. הינכם מוזמנים לפרסם את הקישורים ברשומות גם אצלנו, נשמח לארח אותכם! מקווה שנגלה גם כמה כותבים חדשים מקרב הפורום לאיכות הסביבה. כתיבה מהנה לכולם, מנחם
 

seymore butts

New member
אני מקווה שהנושא החם מים יישאר במשך כל

יום שישי, כי גם אני מפרסם רשומה במסגרת האירוע !!!
 

motior

Member
אני חושב ששכנעת אותי

אנסה לכתוב סיפור לשבת על מים...
 
למעלה