יום שבת

אורי35

New member
יום שבת

היא בביתה
ואני בביתי. היא בארוחות השבת המסורתיות שטרחה עליהן מיום חמישי וסיפרה בפרוטרוט מה מכינה.
בעלה שרלה אשת חיל והיא חושבת עליי, כך אמרה. בעיקר בקטע של "בטח בה לב בעלה ושלל לא יחסר"
ואני יושב בביתי גם שר משירי השבת וחושב עליה. כמה היא חסרה לי עכשיו. היינו מקדשים יחד את השבת, היא היתה מדליקה נרותשבת
ואני מלטף את שערה
היינו שותים יחד קפה כשרגליה מונחות עליי ואני מלטף את כפות רגליה עושה לה מסג' עדין לאחר כל ההשקעה שלה . סועדים יחד ממטעמיה, מתענגים על זמירות השבת.
ובלילה ,בלילה עונג שבת צרוף. הייתי יודע אותה במיטתנו מלטף אותה מעדנות נוגע בנשמתה החסודה, ממריא איתה לגבהים, מעורר אנקות רדומים.
אילו יכולנו להיות יחד בשבת?
ובלילה אסמס לה בהיחבא את כל תשוקותיי
 
עונג השבת

זה קטע שפחות מוכר , העדנה שבין הגבר לרעיה בערב השבת
מאחלת לך עונג שבת שכזה גם עם הרעיה שלך
יש שיר ליהורם גאון http://shironet.mako.co.il/artist?type=lyrics&lang=1&prfid=465&wrkid=1294
ואולי אותה שתיקה / יהורם גאון
מילים: שמרית אור
לחן: נורית הירש
את ודאי אינך יודעת
מה שינו בי הזמנים,
שוב איני אותו הנער
שהכרת לפני שנים,
מבקש את המילים ההן
של פעם, של פעם -
אך איני יודע מה לומר,
מבקש את השבילים ההם
לשער, לשער -
אך איני יודע מה נשאר.

ואולי אותה שתיקה
תישבר בעוד דקה
ואפול על צווארך
שב מדרך רחוקה
ואולי אותה שתיקה
תשאר כה מעיקה
שאמצא אותי הולך
שוב בדרך הריקה

את ודאי אינך יודעת
שנותרו בי סימנים,
כל הטוב וכל הצער
ניבטים מן הפנים -
לא יודע אם לצעוק -
רוצה לגעת, לגעת,
ורק את יודעת אם מותר,
לא יודע אם לשתוק -
עשי רק צעד, רק צעד -
כי רק את יודעת מה נותר.

ואולי אותה שתיקה...
 

yaron599

New member
בפגישה הבאה

תגיע אהובתך עם הלבוש הכי הולם!
עם הלב ההולם...הרגש התואם....והגוף המחמם......

 
למעלה