יום רביעי הגדול

לי לך

New member
יום רביעי הגדול

אנחנו מוזמנים לחתימה בועדה. מאושרת שזה התאפשר לפני החגים הבאים עלינו לטובה. שבת שלום לי לך
 

מירבי*

New member
לי לך יקרה, סופסוף זה הגיע

כל הכבוד לך על הנחישות, דרכך לא היתה קלה ובוודאי לא מהירה... את היא ההוכחה שלמרות הקשיים, למרות משיכת הזמן לא ויתרת והיגעת לרגע המיוחל, אני בטוחה שתהפכי את זוג ההורים המיועדים שלך למאושרים מהר מאוד.. ניפגש ביום רביעי בוועדה שבת שלום
 

mondani5

New member
לי לך יקירה!!!

הינה הגעתם ליום המיוחל,אני זוכרת את עצמי שכל כך חיכיתי ליום רביעי 22.5.02 לאישור הוועדה,והינה תשעה חודשים אחרי האישור פונדקאית כמוך הפכה את חיינו הריקים והעצובים למלאים באושר אין קץ. בהצלחה בהמשך ,קליטה מהירה ולידה קלה. בידידות אירית
 
../images/Emo45.gif בהצלחה לילך

אז אנחנו ניפגש שם ביום רביעי גם אנחנו הגענו לשלב הזה סופסוף וביום רביעי החתימה אני מאושרת ולא מאמינה שהגעתי עד לכאן בכלל קיבלתי קסם של זוג ואעשה כל מה שאני יכולה כדי שיהיו מאושרים שתהיה שבת שלום לכולם
 

miri71

New member
ה"נושאות" היקרות, כמה כיף שאתן

חותמות עכשיו ובאמת לא נופלות בתקופה שבין החגים כשרוב שירותי המדינה עובדים on'n'off - אם בכלל...זוהי מתנה הכי טובה לשנה החדשה.
 

mondani5

New member
פינינה יקירה!!!!

ראי ברכה במעשייך ,ומה שרשמתי ללילך מכוון בהחלט אליך ולכל פונדקאית. בידידות אירית
 

מירבי*

New member
פנינה יקרה../images/Emo24.gif

ריגשת אותי כשכתבת על הזוג שלך, הם באמת מקסימים והשילוב ביניכם נפלא, אני שמחה שפעלנו לפני האינטואיציות שלנו והיום שאת מחוברת איתם טוב לכולכם.. אין לי ספק פנינה שתעשי כל שביכולתך כדי להפוך אותם למאושרים
מחכה לראות את האושר על פניך ועל פניהם של ר ו-ג כשתצאו מהחדר שבו מתכנסת הוועדה עם האישור המיוחל בידיכם. נשיקות ושבת שלום
 
למעלה