כל הכבוד לך על הנחישות, דרכך לא היתה קלה ובוודאי לא מהירה... את היא ההוכחה שלמרות הקשיים, למרות משיכת הזמן לא ויתרת והיגעת לרגע המיוחל, אני בטוחה שתהפכי את זוג ההורים המיועדים שלך למאושרים מהר מאוד.. ניפגש ביום רביעי בוועדה שבת שלום
הינה הגעתם ליום המיוחל,אני זוכרת את עצמי שכל כך חיכיתי ליום רביעי 22.5.02 לאישור הוועדה,והינה תשעה חודשים אחרי האישור פונדקאית כמוך הפכה את חיינו הריקים והעצובים למלאים באושר אין קץ. בהצלחה בהמשך ,קליטה מהירה ולידה קלה. בידידות אירית
אז אנחנו ניפגש שם ביום רביעי גם אנחנו הגענו לשלב הזה סופסוף וביום רביעי החתימה אני מאושרת ולא מאמינה שהגעתי עד לכאן בכלל קיבלתי קסם של זוג ואעשה כל מה שאני יכולה כדי שיהיו מאושרים שתהיה שבת שלום לכולם
ריגשת אותי כשכתבת על הזוג שלך, הם באמת מקסימים והשילוב ביניכם נפלא, אני שמחה שפעלנו לפני האינטואיציות שלנו והיום שאת מחוברת איתם טוב לכולכם.. אין לי ספק פנינה שתעשי כל שביכולתך כדי להפוך אותם למאושרים
מחכה לראות את האושר על פניך ועל פניהם של ר ו-ג כשתצאו מהחדר שבו מתכנסת הוועדה עם האישור המיוחל בידיכם. נשיקות ושבת שלום