../images/Emo104.gifקטע למדינתנו האהובה../images/Emo165.gif
בס"ד קטע למדינתנו האהובה מה נאחל למדינה שלנו? שישרור בה שקט שלום וביטחון, שהאנשים בה יחיו באהבה, שלא יהיו בה מחלוקות בין האנשים. שתהיה זו מדינה יפה עם נופים יפים, ושהאנשים בה ישכילו לשמור עליהם. ביום העצמאות הזה אני מאחלת למדינתי האהובה הרבה מזל טוב לרגל יום עצמאותה ה-56, עצמאות שהוענקה לעם הזה בייסורים קשים ובדם רב שנשפך על אדמת הארץ למען הגנתה ועל קידוש ה'. אבינו שבשמיים ברך את מדינתנו ביום העצמאות הזה בכל הטוב שאתה יכול לתת לאזרחיה והענק לכולנו שקט ושלווה. יום העצמאות זהו יום מיוחד ואני מתפללת שגם ימי העצמאות הבאים יעברו עלינו בשקט ובשלווה כמו יום העצמאות הנוכחי. מדינת ישראל-אני אוהבת אותך בכל ליבי. ליאת.