הפסילות...
מחד מוסיפות נקודות למי שטעה ומאידך גורמות לכאב ראש רציני בעת המבחן עצמו (למי שיודע את החומר) שכן ההתלבטות "מהי התשובה הנכונה ביותר" קשה שבעתיים לנוכח העובדה שבסופו של יום או שאף תשובה איננה נכונה או שיש יותר מתשובה אחת נכונה. חוץ מזה, העובדה שיש פסילות של שאלות מהווה בעיני תעודת עניות ללשכה שמן הסתם יודעת מהו מועד הבחינה ויש בידה מספיק זמן להערך לקראתה...