יום עצמאות שמח

Alvie Singer

New member
לא יודע זה נורא מלחיץ...

איך בכלל אפשר לזכור את הסייגים לחריגים כשמדובר בכמות כזאת של חומר ושבוע לפני הבחינה יש איזה תיקון חקיקה או פסק דין חשוב שמשנה הרבה דברים?
 

Sch

New member
אפשר עוד ..?

לאחל חג שמח, ולהחזיק אצבעות לנבחנים? בהצלחה!
 

shaio

New member
חג עצמאות שמח! ../images/Emo57.gif

בכל זאת הגענו, למרות הכל.
 
חג שמח ואיחולי הצלחה לכל הנבחנים

בתקווה שתהיה בחינה הוגנת, ללא יותר מדי פסילות של שאלות ושכל משתתפי הפורום יעברו אותה בשלום.
 
הפסילות...

מחד מוסיפות נקודות למי שטעה ומאידך גורמות לכאב ראש רציני בעת המבחן עצמו (למי שיודע את החומר) שכן ההתלבטות "מהי התשובה הנכונה ביותר" קשה שבעתיים לנוכח העובדה שבסופו של יום או שאף תשובה איננה נכונה או שיש יותר מתשובה אחת נכונה. חוץ מזה, העובדה שיש פסילות של שאלות מהווה בעיני תעודת עניות ללשכה שמן הסתם יודעת מהו מועד הבחינה ויש בידה מספיק זמן להערך לקראתה...
 

Alvie Singer

New member
כן, את צודקת מן הסתם

זה נורא מתסכל לקרוא שאלה ולנסות להבין למה הלשכה התכוונה...וזה גם מכניס ללחץ (אותי לפחות) שלא מוצאים תשובה נכונה. אני מקווה שהבחינה לא תהיה קשה כמו בחינת אוקטובר האחרונה כי פתרתי אותה ויש שם מספר שאלות מסובכות נורא...
 
למעלה